Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Robert,
Dat doe ik zeker!Rijdt Frans ook niet met een GM?
Met welke regelaar ga jij rijden dit jaar?
Moet/wil namelijk een nieuwe hebben, maar ben er nog niet uit welke het beste is / gaat zijn..Zoals altijd zullen er meer wegen naar Rome leiden... hahaha
LRP (Nosram) stock spec (V2?); Tekin RS, Dlack Diamond; GM 75 of 90; Novak Kinetic 1s; Mamba Max Pro 1C, en nog wel meer. Zoveel keus!
Ook qua boosters is er nu meer keus, RC Dynamics, Novak, TQ Booster, Robitronic, Corally... Of toch maar een LiFe of Lipo ontvanger pakketje??
Nieuwe auto? Waar ga je mee rijden? Geen Asso meer?? Of ga je mij volgen met een Carpet Ripper 4.0?![]()
De Speed Passion was ik nog vergeten. De GT2.1 Prostock. Is die zo groot dan?)
Voor de clubraces bij bv de MACH zie ik grote voordelen om de 10.5 met de "spec" programma's te laten rijden. Voor sommigen wellicht lastig omdat hun regelaar dat niet ondersteund maar wel een heel mooi uitgangspunt om de "jacht naar vermogen" wat te temmen.
Het afgelopen jaar was er meer te doen over regelaar settings dan over auto setup en rijkunsten. Verder is zo langzamerhand 10.5 met de huidige regelaars voor veel rijders een stap te ver.... Mij inclusief soms...![]()
Zou kunnen werken maar ik denk dat het dan wel eerst handig is om te gaan peilen welke ESC's zo'n SPEC programma aankunnen. Er zijn nu al een hoop mensen weer aan het voorbereiden op het 1/12 seizoen en als die een ESC kopen die dat niet kan en er wordt vervolgens besloten dat het wel gaat gebeuren dan haken die af omdat ze niet mee mogen rijden en geen trek hebben om een andere ESC te kopen...