Dat is wel vervelend man... Aardige klap geweest. Kan je er foto's van online zetten?
Nee,je zag ook nie veel. Enkel dat de neus omhoog stond.
Hieronder foto,s van hoe hij nu is. Hij is al terug hersteld...
Zo was er op het Arrma forum eentje waar een complete Amerikaanse pick-up truck overheen is gereden...op een rustig stukje weg...
Balen, en toch maar eens uitpluizen dat gras volgende keer...
Die zal helemaal niet meer te herstellen zijn.
Daarstraks hem terug gaan testen daar,en inderdaad toch maar even alles gecheckt,en nog een ijzeren staaf gespot ook...
Ik vrees dat ik toch voor een nieuw chassis staan,heb het wat terug geplooid,maar staat ook een beetje naar rechts en dat krijg ik er niet meer uit. Ongeveer een 2mm,dus alle onderdelen gingen er niet meer moeiteloos op.
Bovenaan heb ik tussen een arm een schim zelfs moeten van tussen laten.
Als het het weer slecht word dat je niet meer kan rijden,ga ik proberen om het er uit te krijgen,lukt het niet dan word het een nieuw chassis.
Dat even allemaal terzijde,wil ik het even hebben over de schroeven met zeskant.
Man,je mag er geen kracht op zetten of de kop draait door,zelfs als je nog geen kracht zet,ni normaal. Je hebt dozen schroeven nodig. Ligt het nu aan mij,of is dit bij jullie ook zo?
En dan wil nog even een dikke pluim geven aan de winkel waar ik ga,omdat ze ze alles op voorraad hebben,zelfs 2 gearboxen kunnen halen op bijna geen week.
http://www.modelbouw-baillien.be
Ze vullen alles direct terug aan,geluk dat ik zo'n winkel op 20min van mij heb.
En ze beantwoorden graag al mijn vragen