In de tijd dat je dit lange verhaal waarin je de moeite neemt om mij wederom voor stront eigenwijs uit te maken tikte, had je misschien even een linkje kunnen kopieren/plakken
Naar een praktijk voorbeeld
Ik heb ook zitten googlen en ik heb nog nergens gevonden dat de hero2 iemand in de steek liet tijdens de vlucht
En sorry ik wist niet dat je betrokken bent geweest bij de ont wikkeling van de gopro hero2 want dan heb ik niks gezegd
in 2 jaar fpv ben ik mijn eerste model verloren die als hij in normaal terrein was geland allang was terug gevonden
Ik heb dat topic trouwens niet geopend maar een medeforummer die meeleeft met dit verlies
Er zijn er zelfs die een vrije dag opofferden om mee te zoeken (thanks robbievandee)
Ik heb jouw ook wel eens zien landen 1.5km voor thuis en zien crashen op een paal tijdens fpven waar allemaal mensen omheen staan
Dus onbedoeld landen doen we allemaal wel eens

Verder vind ik het jammer dat je maling aan de moderatie hebt die je vroeg normaal met elkaar te praten
Ik richt me dan ook weer op de medeforummers die mee willen denken en niet niet vanuit de eenzame hoogte op iedereen neerkijkend kritiek storten
Dus ik hou me nog steeds aanbevolen voor een praktijk voorbeeld waarbij duidelijk was dat de gopro hero2 kapte met video out geven
Voor een andere reden dat de accu leeg was
Want dan ik me ook sterk samen met sander om de honderden die inmiddels ook zo vliegen te waarschuwen