Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dit warehouse niets meer is dan een shop die toch al voornamelijk het assortiment van HK voerde ? Zeg maar ergens in het midden van het landIets met rc-verslavingen ofzo
![]()
N.B.: Voor deze shop zal een toekomstig warehouse NL ook voordelen hebben tav verzendkosten en levertijden....
Even snel contact gezocht met de supportdesk van Hobbyking en zij bevestigen dat er een NL warehouse komt:
(HK vervangen voor de naam van de persoon met wie ik contact had)
<table border="0" cellpadding="0" cellspacing="2" width="98%"><tbody id="contacts"><tr><td valign="top">HK:
</td><td valign="top">Thank you for contacting the HobbyKing Support Team. How may I help you?
</td></tr><tr><td valign="top">You:
</td><td valign="top"> Hi there HK, I see there is upcomming a warehouse in the Netherlands (I see it, when I select the NL button on the front of your website)
</td><td valign="top">can you tell me if there is a point in your website (faq or something) where I can find more information about it?
</td></tr><tr><td valign="top">HK:
</td><td valign="top">yes we will open warehouse in the netherlands
</td><td valign="top">please check updates on our website later
</td><td valign="top">you may also check on our facebook
</td><td valign="top">Okay cool! Thanks for your help!
</td></tr></tbody></table>
UK stuurt weer niet naar NL.
NL heeft aardig wat vliegtuigen?
Planes ARF,RTF,KIT>All Models
ZOUDEN nog aardig wat containers onderweg zijn (zeggen ze)
In 2013 willen ze in alle magazijnen op 90% van het aanbod dat nu in china is voldoen. Dus ja er zijn aardig wat containers onderweg of gaan nog komenVolgens mij gaan ze over niet heel lang in Frankrijk ook een magazijn openen
![]()