stef stuntpiloot
Forum veteraan
Yep, maargoed als je de 3G de verkeerde kant op laat compenseren kom je niet ver. Morgen maar even een retry!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoe bedoel je maat , niet stabiel ? dat kruis zou geen enkelen invloed moeten hebben, mits goed gemonteerd ...Eergisteren de KDS 450S binnengekregen, in de namiddag al eens gaan vliegen. Eerst het landingskruis eronder maar vond het niet stabiel dus direct er weer vanonder gehaalt.
Tijd voor een Trex 700 (raptor) kruisDe crash zou niet vermeden zijn door het trainingskruis denk k hoor![]()
Tijd voor een Trex 700 (raptor) kruis
serieus heb ik die FFies onder mijn belt v2 gehad en werkte prima
heb het kruis van een mede forum lid over genomen en ik was er erg blij mee......
als je met dit kruis je heli nog aan puin vliegt ben je een natuur talent
FF een fotootje....
klein, groot en XXL,
http://i54.tinypic.com/2hs9m61.jpg
Inderdaad "overkill" maar mijn heli had er absoluut geen probleem mee en was erg stabiel met hooverenLol dat heet overkillis dat niet te zwaar voor de heli? omvallen word iig wel erg lastig
![]()
Een van de vliegtuigen heeft volgens mij toch best een mazzel crash landing,verschillende crashes van modelvliegtuigen en heli,s‏ - YouTube
een paar ongelukjes ik ben het niet ik heb het alleen maar gefilmt maar ik heb er ook wel een paar zo kort gehad.
Je naam zit niet echt meehmm heb nu in 9 jaar 3 heli's totaal in de puinpoeier gevlogen en een stuk of 12 keer gecrashed. totaal van plus minus 15 keer met een heli.
met vliegtuig 4 keer.