Joesters rovan 5t.

nou blunders:confused: ik denk graag overal over mee willen praten,alleen niet weten waarover:sleeping:
Nee, even topic doorlezen, daar stond namelijk dat ik ook op zoek was naar een 5b of een rovan:sleeping::mrgreen::hammer:

beste bart :rolleyes: op elke discussie komt jouw naam voor:sleepy: je zegt te zoeken naar een rovan of baja ,maar uit je verhalen op te maken mag dat niet van je ouders :evil: ,maar als je wat bijeengespaard hebt dan heb ik wel een auto voor je van rovan tot hpi of baja of horman zeg het maar
verder heb ik geen commentaar meer,en succes naar je zoektocht in het rijk der dromen:(

Mag ik me ook wat meer verdiepen in mijn hobby? Of is dat hier verboden?
Ik ben nogal gauw op de teentjes getrapt en daar zouden jullie rekening mee moeten houden.
Als een topic me interreseert dan ga ik daar altijd even kijken, maar dat is hier dus verboden.
ik mag ook nooit mijn mening geven, ook verboden blijkbaar.....
dus wat doe ik hier nog als ik nergens op mag reageren.
nou jullie horen nog wel EEN KEER van me.

Alvast gelukkig 2011

Mag ik me ook wat meer verdiepen in mijn hobby? Of is dat hier verboden?
Uiteraard mag je je verdiepen in je (toekomstige?) hobby, dit is sterk aan te bevelen zelfs. Maar wat er wordt bedoelt, is dat je overal een mening over hebt, die feitelijk nergens op gebaseerd is, of het moet 'van horen zeggen' zijn.

Ik ben nogal gauw op de teentjes getrapt en daar zouden jullie rekening mee moeten houden.
????? Moet ik rekening houden met de korte teentjes van jou? Ik denk dat je de rollen omdraait! En wanneer je hele korte teentjes hebt, is het des te raadzamer om niet overal te reageren als je zoekende bent, dan wordt er nl ook niet op jouw teentjes getrapt. Al zal dit vooral aan jezelf liggen. Jij voelt het tenslotte, en het betekent niet dat de anderen dit ook daadwerkelijk doen/willen!

ik mag ook nooit mijn mening geven, ook verboden blijkbaar.....
dus wat doe ik hier nog als ik nergens op mag reageren.
nou jullie horen nog wel EEN KEER van me.
Je bent welkom! Maar ik zou zeggen: meer lezen, minder opmerkingen/vragen en je leert ook heel veel.

Alvast gelukkig 2011
Jij ook!

lijkt me dat als je snel op de teentjes bent getrapt dat je dan juist lange tenen hebt maar ja..ik kom hier wel eens weer maar dan met ander account. Dit account heb ik helemaal verkloot door die ver..%%^$&^ opmerkingen van mij.

achja, kort lontje hebben en lange tenen haal je wel eens door elkaar.
Overigens, die opmerkingen maak je zelf, en veranderen echt niet door een ander account. Het werkt beter als je gewoon Tiemen's advies opvolgd (meer lezen, minder opmerkingen.) Leer je gewoon veel van ;). Zo ben ik zelf ook begonnen :-P.

Maar laten we weer terug gaan naar het onderwerp ;)

Groeten,

Ruben

achja, kort lontje hebben en lange tenen haal je wel eens door elkaar.
Overigens, die opmerkingen maak je zelf, en veranderen echt niet door een ander account. Het werkt beter als je gewoon Tiemen's advies opvolgd (meer lezen, minder opmerkingen.) Leer je gewoon veel van ;). Zo ben ik zelf ook begonnen :-P.

Maar laten we weer terug gaan naar het onderwerp ;)

Groeten,

Ruben
Maar nu vind iedereen mij echt zo.....weet je wel. Al heb ik dat zelf veroorzaakt:(
dus de eerst volgende keer dat ik ergens op reageer gaat het vast zo: O maar dat zegt bigscalebart en die kerel is arrogant dus.....
dat vind ik echt.......
nu::ontopic::ontopic::ontopic:

Maar nu vind iedereen mij echt zo.....weet je wel. Al heb ik dat zelf veroorzaakt:(
dus de eerst volgende keer dat ik ergens op reageer gaat het vast zo: O maar dat zegt bigscalebart en die kerel is arrogant dus.....
dat vind ik echt.......
nu::ontopic::ontopic::ontopic:

voeg me maar toe op msn ik wil je wel helpen met een mooi wagentje zoeken hoor en je met vragen helpen

lees maar zelf alu draag armen maken dat topic eerst iedereen boos en later :sleeping:

je hebt pb

dat vind ik echt.......
Daar had je eerder bij stil moeten staan... je hebt heel wat topic vervuild met onzinnige opmerkingen... het is al vaker gezegd: als je er geen verstand van hebt, reageer dan niet.

Geloof niet dat ze zullen zeggen "die kerel is arrogant", zal eerder "dat ventje is arrogant" zijn... :mrgreen:

Maargoed, dit topic is mede hierdoor ook al weer aardig vervuild, wellicht dat een van de moderators de rommel wil opruimen...

heel goeie opmerking,maar er wat van geleerd hebben ho maar:rolleyes:
want wat doen we:confused:
we gaan vrolijk verder onder een andere naam:sleeping:
met het zelfde geneuzel

ondanks mijn scherpe kritiek,moet ik eerlijk toegeven dat ik toch respect voor je heb dat je het toegeeft ,en dat siert je ook wel weer

Maargoed, dit topic is mede hierdoor ook al weer aardig vervuild, wellicht dat een van de moderators de rommel wil opruimen...

[mod]Opruimen is niet nodig, hoop dat dit afschrikwekkend genoeg is voor een volgende ;)

Weer terug :ontopic: is het beste wat we nu weer kunnen doen.

Martin[/mod]

Zeu ff een updatje, zondag wezen rijden bij mn oma in elburg.
Dat was voor het eerst met de tgn track pipe, en ik moet zeggen dat bevalt me superrr! :rock:
Alleen ff een stalen tandwiel setje bestellen.
IMG_1708-kopie.jpg

IMG_1713.jpg

IMG_1715.jpg

IMG_1726.jpg

IMG_1723.jpg

IMG_1729.jpg

IMG_1731.jpg

IMG_1730.jpg

IMG_1725.jpg

En van al dat koppel en geweld komt dit:
IMG_1741.jpg

Back