Even goed kijken, dit is een HPI!!!! Ook die kunnen kapot!
alles gaat kapot al heb je een wagen van 3000euro het is allemaal te zien hoe je er mee omgaat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
waarom heb ik altijd zulke blunders![]()
Nee, even topic doorlezen, daar stond namelijk dat ik ook op zoek was naar een 5b of een rovan:sleeping:nou blundersik denk graag overal over mee willen praten,alleen niet weten waarover:sleeping:
Uiteraard mag je je verdiepen in je (toekomstige?) hobby, dit is sterk aan te bevelen zelfs. Maar wat er wordt bedoelt, is dat je overal een mening over hebt, die feitelijk nergens op gebaseerd is, of het moet 'van horen zeggen' zijn.Mag ik me ook wat meer verdiepen in mijn hobby? Of is dat hier verboden?
????? Moet ik rekening houden met de korte teentjes van jou? Ik denk dat je de rollen omdraait! En wanneer je hele korte teentjes hebt, is het des te raadzamer om niet overal te reageren als je zoekende bent, dan wordt er nl ook niet op jouw teentjes getrapt. Al zal dit vooral aan jezelf liggen. Jij voelt het tenslotte, en het betekent niet dat de anderen dit ook daadwerkelijk doen/willen!Ik ben nogal gauw op de teentjes getrapt en daar zouden jullie rekening mee moeten houden.
Je bent welkom! Maar ik zou zeggen: meer lezen, minder opmerkingen/vragen en je leert ook heel veel.ik mag ook nooit mijn mening geven, ook verboden blijkbaar.....
dus wat doe ik hier nog als ik nergens op mag reageren.
nou jullie horen nog wel EEN KEER van me.
Jij ook!Alvast gelukkig 2011
Maar nu vind iedereen mij echt zo.....weet je wel. Al heb ik dat zelf veroorzaaktachja, kort lontje hebben en lange tenen haal je wel eens door elkaar.
Overigens, die opmerkingen maak je zelf, en veranderen echt niet door een ander account. Het werkt beter als je gewoon Tiemen's advies opvolgd (meer lezen, minder opmerkingen.) Leer je gewoon veel van. Zo ben ik zelf ook begonnen
.
Maar laten we weer terug gaan naar het onderwerp
Groeten,
Ruben
Maar nu vind iedereen mij echt zo.....weet je wel. Al heb ik dat zelf veroorzaakt
dus de eerst volgende keer dat ik ergens op reageer gaat het vast zo: O maar dat zegt bigscalebart en die kerel is arrogant dus.....
dat vind ik echt.......
nu:ntopic:
ntopic:
ntopic:
Daar had je eerder bij stil moeten staan... je hebt heel wat topic vervuild met onzinnige opmerkingen... het is al vaker gezegd: als je er geen verstand van hebt, reageer dan niet.dus de eerst volgende keer dat ik ergens op reageer gaat het vast zo: O maar dat zegt bigscalebart en die kerel is arrogant dus.....
dat vind ik echt.......
Maargoed, dit topic is mede hierdoor ook al weer aardig vervuild, wellicht dat een van de moderators de rommel wil opruimen...