Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Van wat voor materiaal wordt de remvoering gemaakt..?
Het gaat om de remvoering van een 200mm auto.
Waar kan je dat kopen in bv 1 a 2 mm dikte?
Weet iemand adressen?
Ik hoop toch niet dat het jaren gaat duren..(net zoiets als die schroeven uit dat scherm draaien)
Volgens mij is het al uitgewerkt, toch?
De remplaatjes kunnen wel even met de laser gemaakt worden, de disk gedraaid en gefreesd en het frictie materiaal gesneden en dan gelijmd. Voor het goede de plaatjes even slijpen....Denk voor 2015 moet het wel klaar zijn.
Weet niet of dat frictie materiaal een beetje snel gaat qua leveren/bestellen?
Ben inmiddels KM ook serieus aan het aanmoedigen.
Geen idee Roelof, misschien waren de productie kosten wel te hoog?Het grappige is dat Motonica met de P8.1 weer van het idee is afgestapt en dan vraag ik mij dan toch af waarom ze dat gedaan hebben.
Vandaag werden er zeker nog 10 uitgedraaid...Tja, die schroeven uit dat scherm. Ik deed het op mijn gemakske, en no worries, er zat er maar 1 in de weg.
Zal afhangen van waar je het besteld denk ik? Zei je niet eerder dat je het ergens in de buurt had gevonden ofzo? Je bent er wel druk mee bezig he, is het nu niet een idee om je ideeën te gaan verkopen aan de Chinezen?
Vandaag werden er zeker nog 10 uitgedraaid...
Probleem opgelost..
De stalen Xray plaatjes en Ferodo voering zijn een 1 op 1 kopie van de KM`s![]()