Mijn Losi 5ive-T

Dat werkt bij mij ook het beste. Lijkt wel wat steviger nu er een alu meenemer in de trekstarter zit.

Twin air filter zit erop
Diff is weer klaar en gemonteerd
Servo is vervangen

Nu nog mooi weer :-(
 
En hop, de Big Mama zoekt een nieuw baasje.

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Verder weinig updates. Alleen van DDM de quick fuel line connectors binnen gekregen.
Deze erop geprutst en de bedrading opnieuw gedaan. Waarschijnlijk bij het inbouwen van de servo iets over het hoofd gezien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom gaat hij de verkoop in dan?
Welk blok komt er nu op?

EDIT : Sorry, niet goed gelezen, het was een reserve blok?
 
Dat twin air filter blijkt een aanwinst. Die houd de boel mooi schoon zeg. Daarnaast ook nog wel vervoer geregeld voor de Losi :).

20131005_131648_zps7437f350.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bah, en bijzonder jammer:

Beste Bee Racing vrienden en klanten,

Helaas duurt de economische crisis voor ons net te lang. Ondanks een enthousiaste tevreden vaste klantenkring heeft het voor ons geen zin, is het economisch gezien niet mogelijk, om Bee Racing op deze manier door te zetten. Daarom stoppen we per heden noodgedwongen,
helaas onze activiteiten.

Bedankt voor jullie steun, klandizie, enthousiaste terugkoppelingen en verhalen. We kijken terug op een fantastische maar zware periode.

Bas en Erik.
 
Jammer, genoeg winkels ( ik noem geen namen ) die geen idee hebben wat ze doen, maar beeracing was echt een top winkel en ik vind het jammer dat het niet meer gaat bij hun
 
Zo tijd voor groot onderhoud:

20131116_124911_zps5dd46a60.jpg


Lagers zijn aan de beurt evenals het voor en achter diff. Op advies 15000cps achter en 20000cps voor. Daarnaast grote schoonmaak. Kap van de motor nog weer even netjes zwart maken enz. enz. enz.

Krijg ik gloeiende die rottige ringen er niet meer op. Pleisters, gevloek, geschreeuw, wat een ondingen!!

20131119_152950_zps9eabc4d2.jpg
 
Diffjes klaar. Toptip: niet de ringen eraf halen, alleen de ring die het dichtst tegen het diff (zowel voor als achter zit) een klein beetje uit de rand wippen. Daarna met een piepklein schroevendraaiertje de pin er door drukken.
Opvallend hoe schoon het in de behuizing van het achter diff was en hoeveel zooi er in de voorste zit.

Schokbrekers voor nog bijwerken, onderplaat schoonboenen en daarna de motor. Het einde is in zicht.

Daarna sparen voor de Desert XL :-).
 
Zo meneer looijenga goed bezig!!! Wel even door bouwen, want dan kunnen we binnen kort weer eens even raggen met het spul.
 
Zo, lange tijd niets gedaan. Maar nu weer verder. Blok zit weer in elkaar, nu nog even met de vloeibare pakking de uitlaat dichtkitten.

De Kerstman heeft nog de volgende spullen voor me in bestelling (heb ze alleen wel zelf af moeten rekenen :-()

vertigo_zps1435969d.jpg


tourex_zps3ff1d0f3.jpg


bartolone_zps2d5f41d8.jpg


centerdiff_zpsda16fec5.jpg


Bij de Tourex naast 2.0 ook 2.1 veertjes meebesteld.

Hopen dat de hele zooi de komende week binnenkomt.
 
dan kan je weer lekker sleutelen;)

gelukkig zijn er meer winkels dichtbij huis,waar je losi parts kan bestellen.
jfc bijvoorbeeld!

succes!
 
Back
Top