Ik heb hetzelfde plan.Ik denk ook idd dat het best wat minder kan op de mimi, maar ik gebruikte het meteen als oefening om daarna fullsize te gaan bouwen!
Jij hebt toch dat mooie Tantalus skelet gebouwd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb hetzelfde plan.Ik denk ook idd dat het best wat minder kan op de mimi, maar ik gebruikte het meteen als oefening om daarna fullsize te gaan bouwen!
Ik heb hetzelfde plan.
Jij hebt toch dat mooie Tantalus skelet gebouwd?
De disser tussen twee lagen weefsel leggen, is dat echt noodzakelijk? Disser onder een enkele laag 50g glas is dat dan veel zwakker?
Dit was het bericht wat ik bedoelde: http://www.rcgroups.com/forums/showpost.php?p=25206847&postcount=4, daar plaatste Frans deze foto:De plek waar de staartboom het rompje in gaat moet je idd versterken met een strookje kevlar maar koolstof of glas zal ook gaan, het is een klein stukje die zorgt dat de romp niet open splijt!
Ik heb nog geen geschikte koolstof buis kunnen vinden, de vliegerwinkels hier in de buurt hadden geen gewikkelde buizen, alleen van die "pultruded" buizen. Dus ik zal toch maar zo'n Skyshark p90/p100 via internet bestellen.Ik zie trouwens dat je een andere bouwvolgorde aan houd bij het rompje, doe je dat bewust? Ik denk dat je het jezelf nu wat lastiger maakt om de staartbuis mooi uit te lijnen
Je kunt de webbing beter aanbrengen tussen de ligger ipv ervoor en erachter. Als je hem zo breed laat als je nu gedaan hebt krijg je een I constructie.
ziet er goed uit hoor, wel idd een goeie staartboom gebruiken ! die ex- of protruded staartbomen gooi je stuk. Been there done that ;-) (meerdere malen)