Mini H blackout

Ik heb spironets, die presteren prima en hebben ook een eigen hoesje om de antenne heen zodat ie niet kapot gaat. als je een goedkopere neemt is de kans groter dat hij minder netjes gesoldeerd en op maat gemaakt is. Ik heb ze zelf nog niet gebruikt, die goedkopere, maar volgens mij doen ze het net zo goed alleen moet je niet crashen want dan zijn ze stuk ;)

Ondertussen druk bezig aan een testframe, gewicht op dit moment 64 gram
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Nice Ruben! Ben benieuwd
Wel gaaf zo die rechte voorkant: meer plek denk ik dan bij mij

Ben nu al verslaafd aan die mini:
qaqyna6u.jpg

Vliegt heerlijk zoemend door de lucht!
Morgen maar eens uitlaten op een groter veld

Nice Ruben! Ben benieuwd
Wel gaaf zo die rechte voorkant: meer plek denk ik dan bij mij

Ben nu al verslaafd aan die mini:
qaqyna6u.jpg

Vliegt heerlijk zoemend door de lucht!
Morgen maar eens uitlaten op een groter veld

Meer plek, maar nog steeds VEEEEEEEL te weinig ;)
heb hem nog ff aangepast.
Nu nog wachten op 3 esc's

Nog een vraagje kan het kwaad als ik m'n ontvanger zender en lipo naast elkaar monteer?

Zal straks een dezer dagen een bouwverslagje posten van een mini blackout op 3s met naza en 5.8 fpv ;)
Echt veel ruimte heb je niet ;)

Uiteindelijk vind je genoeg ruimte emil. Geen Distro bord gebruiken en ruimte boven en onder benutten.

Hier nog wat Blackout fun met nieuwe motoren. Cobra 2204-32 is genot om een mini te vliegen op 3S! Beelden zijn tijdens een mini meet in antwerpen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het paste ook allemaal wel ;) , Maar was wel krapjes, en ben natuurlijk eigenwijs met wegbouwen, het is me niet gauw naar het zin... En dat kostte me nog de meeste tijd..

Maar goed nog een aantal dingen wegwerken, en dan even kijken wanneer het mooi weer is om te testen......

Tis officieel geen blackout. Tis een freeswerkje van iemand anders ;) Wel "op basis van" (gelijke afmetingen) heb ik me laten vertellen... Was er erg tevree over afwerking en stevigheid. Was gewoon netjes in orde. Wat gaten op diverse plekken om de naza netjes te monteren, en wat draden te kunnen wegwerken.

Daarom draai ik mijn bordje altijd 90graden :D

Ik gebruik ook PPM, waarbij ik maar een servo aansluiting heb.

Als je het bordje 90graden naar rechts wil draaien zijn dit de commando's:

set align_gyro_x = -2
set align_gyro_y = 1
set align_gyro_z = -3
set align_acc_x = -1
set align_acc_y = -2
set align_acc_z = 3

Net de stroom kabels verlegd en de Naze32 maar 90graden naar rechts gedraaid om de ontvanger en outputs beter te kunnen verleggen.

Deze settings hierboven om de Naze32 te vertellen dat je bordje is gedraaid zijn aangepast in de nieuwe firmware, de X/Y/Z extensies zijn er niet meer:
set align_gyro=2
set align_acc=2

Waarbij de 2 uit dit lijstje komt:
ALIGN_DEFAULT = 0, // driver-provided alignment
CW0_DEG = 1,
CW90_DEG = 2,
CW180_DEG = 3,
CW270_DEG = 4,
CW0_DEG_FLIP = 5,
CW90_DEG_FLIP = 6,
CW180_DEG_FLIP = 7,
CW270_DEG_FLIP = 8

Net de calibratie uitgevoerd en de orientatie ziet er normaal uit.

Edit: net getest: werkt!

Laatst bewerkt:
Back