Misschien als je merk en type van de regelaar geeft, dat "iemand" het weet ... normaal staat in de handleiding wat de piepjes betekenen ... meestal betekend "alsmaardoorpiepen" dat er "iets" in de programmering niet klopt ...
Bij de meeste regelaars is het zo dat je eerst de "gasschuif/stick" vol open moet zetten en dan terug naar dicht/uit ... dan is de regelaar pas actief ... en verder moet het aantal cellen en/of type van je accu geprogrammeerd worden, zodat de regelaar weet wanneer de accu bijna leeg is en hij de motor moet uitschakelen ... let wel op, als je een aparte (extra) aan/uit schakelaar hebt voor de motor ("motor-off") die de gasstick overruld, moet je deze wel in de motor "aan" stand zetten ...
Overigens als je een Multiplex regelaar hebt en je sluit je accu aan in je vliegtuig (altijd eerst de zender aanzetten, anders gaat het mis) en je gasstick staat op "volgas", dan kom je in de programmeer modus van de regelaar (en gaat hij piepen in afwachting van een commando met je gasstick)... dan is de oplossing gasstick op "uit" zetten en dan pas de vliegaccu aansluiten ... dan de stick van uit naar "volgas" en weer naar "uit" en het zou moeten werken ... wat de "volgas" en wat "uit" is is programmeerbaar, in de eenvoudige zenders met een schakelaartje (servo channel reverse) en in de computer zenders "ergens" in de programmering, en dat staat "ergens" in de handleiding (wel helemaal doorlezen, want het kan zijn dat je dit op meerder plaatsen moet aanpassen) ... en bij een computer zender gas op 100% zetten als je de regelaar wilt programmeren, anders herkend de regelaar de commando's niet goed ... zorg ook dat de trim op "nul/neutraal" staat (ook bij een niet computer zender)