Ik deel de mening van SS anders volledig. De echte problemen worden NIET opgelost, of ook maar enigszins aangeraakt met deze wijziging.
Je mag zijn mening delen.... Daar schiet je alleen zo weinig mee op. Sterker nog: in elk geval bovenstaand deel ik OOK volledig: het raakt het probleem niet en het lost weinig op (in practische zin). En ik schiet er ook heel weinig mee op.
Sander kan alleen niet inzien dat het de overheid maar om ÉÉN ding gaat en dat is handhaafbaarheid.
Los dat probleem op, en je hebt alles opgelost.
Leuk idee, verkoop zonder vergunning verbieden, maar het is in het verleden al uit den treure behandeld dat als je drones of FPV spul onder die vergunning gaat hangen, dat je dan OOK gewone modelvliegtuigen niet meer zonder vergunning mag kopen, omdat het onderscheid juridisch niet te maken valt. Wil je dat????
Daarnaast, die discussie óók nog een paar keer dunnetjes overdoen, gaat echt niks meer veranderen.
Ik denk niet dat de overheid zich druk maakt over (een hele kleine tak van) de detailhandel overigens, maar dat is maar een persoonlijke inschatting.
Maar, linksom of rechtsom, Sander bemoeit zich er mee, en het is gelijk weer een wellus-nietus spelletje aan het worden.
Jammer dan, dat spelletje hebben we helaas vrij recent ALLEMAAL verloren, en in vrij grote mate door de houding van mensen in de geest van: "het is niet gevaarlijk dus ik doe het toch"...
Of de klapper, die ik redelijk vaak voorbij zie komen: "hoe willen ze het handhaven? ze zien me maar te pakken te krijgen"...
En die laatste, DIE is nu de hele boosdoener... Ze krijgen je niet te pakken, ze verbieden het gewoon. Alsjeblieft, gefeliciteerd, dankjewel!
Verder ga ik er hier niet meer op in, want het loopt toch alleen maar uit de klauw, en daar schieten we OOK niks mee op.
Sander, bij deze: ploink!