Bart_Banaan
Forum veteraan
@ Marten:
dat is per weekeinde, wij moeten dat bedrag per dag (!!) betalen
dat is per weekeinde, wij moeten dat bedrag per dag (!!) betalen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
TGXnut zei:Goed Idee!!! Ik zou ook zeker van de partij zijn als mijn auto wordt toegelaten (zie onder). Net als Masterwebber heb ik nog maar een enkele keer op het circuit (vrij)gereden en zou dit een goede kans zijn om te zien of ik het leuk zou vinden om aan clubwedstrijden of dergelijke mee te gaan doen. De angst om het direct op te moeten nemen tegen gasten met jaren circuit ervaring is er natuurlijk altijd en is er bij bijna iedereen die net in aanraking komt met het circuit rijden. Een klasse zoals deze kan de stap kleiner maken.
Vorige maand heb ik mijn oude auto verkocht om toch een beetje mee te kunnen komen tijdens vrij rijden. Het is nu niet zo dat omdat ik geen trekstarter of rotostart heb ik ineens ervaren ben. Iemand met meer circuit ervaring met z'n HPI-tje of CD3 :wink: rijdt iemand met een op papier snellere serpent met een minder ervaren piloot wel van de baan.
@RClipse; je moet de mensen wel wat tijd gunnen om te antwoorden. Topic is gister gestart
*kijkt onder*TGXnut zei:Goed Idee!!! Ik zou ook zeker van de partij zijn als mijn auto wordt toegelaten (zie onder).
kyoshodriver-->Bartje zei:Maar daarom kan je nog wel meedoen met de clubwedstrijden.
M7H zei:kyoshodriver-->Bartje zei:Maar daarom kan je nog wel meedoen met de clubwedstrijden.
Nou, dan MOET hij dus lid worden van de MACH.....
En ik dacht dat we verzonnen hadden om deze "rototrek" klasse vrij te laten van lidmaatschap, hooguit iets van inschrijfgeld vragen.......
Roelof heeft gelijk dat gratis hier het 'toverwoord' is,een parkeerplaats rijder gaat echt geen geld neerleggen om op een circuit te gaan rijden, want elke parking is zijn circuit, en dat is gratis
Is ook zo bij de MACH, goed daar betaal ik 90,- per jaar, en 2,- per clubwedstrijd.....Jaap J. zei:Ik ben lid van HFCC (daar mag je overigens alleen electro rijden) en ik betaal daar dus mijn lidmaatschap (overigens zonder morren, want die 50 euro per jaar kosten je ook de kop niet). Los daarvan moet er gewoon betaald worden voor elke clubwedstrijd waaraan je meedoet, ik geloof 5 euro of zoiets.
Daar komt bij dat rijden op een parkeerplaats vergeleken met het circuit duurder is op jaar basis aan schade dan een lidmaatschap van een club.Als rijders wel euro's uit willen geven aan hun auto, maar geen 5 euro voor een dag rijden, dan willen ze ook gewoon echt niet.
M7H zei:Waar je die 60,- voor 3 wedstrijden vandaan haalt moet je me even verduidelijken.
Er wordt gesproken over gratis, tot 5,- Euro per keer dat je deelneemt, in die orde van grote moet je denken.......
j0rdi zei:M7H zei:Waar je die 60,- voor 3 wedstrijden vandaan haalt moet je me even verduidelijken.
Er wordt gesproken over gratis, tot 5,- Euro per keer dat je deelneemt, in die orde van grote moet je denken.......
ik bedoel dat ik met mijn auto (geen wedstrijd auto) 60 euro lidmaatschap per jaar moet betalen aan lidmaatschap als ik mee kan komen (qua snelheid, ervaring enz.) in ongeveer 3 wedstrijden. dan gaat de lol er ook erg snel van af. ik hoop dat ik zo duidelijk maak
j0rdi zei:maar het gaat hier over straatrijders naar het circuit halen. dan gaan we weer over op het verhaal dat de parkeerplaats gratis is. als je dan een keer meedoet is het, neem ik aan, de eerste keer dat je op een circuit rijdt, maar dit is mijn mening
Jaap J. zei:Da's waar, maar het principe wat jordi beschrijft is wel wat voor te zeggen: maak een soort 'gastrijderscompetitie', met mensen die geen lid zijn, maar dan net iets meer betalen voor een wedstrijd.
j0rdi zei:ik bedoel dat ik met mijn auto (geen wedstrijd auto) 60 euro lidmaatschap per jaar moet betalen aan lidmaatschap als ik mee kan komen (qua snelheid, ervaring enz.) in ongeveer 3 wedstrijden. dan gaat de lol er ook erg snel van af. ik hoop dat ik zo duidelijk maak
als jij zegt van gratis tot 5 euro per keer dat is helemaal mooi. maar als club moet je er toch ook wat op verdienen. er zitten ook kosten aan het onderhoud en dergelijke.
kyoshodriver-->Bartje zei:Ik neem aan dat je ook wilt trainen voor de wedstrijden. En als je lid bent hoef je daarvoor niet meer 7.50 per dag te betalen.
Het is de bedoeling om een laagdrempelige instapklasse voor de parkeerplaatsrijder te maken... :wink:Marten zei:Even terug bij af: is het wel de bedoeling om de parkeerplaatsrijders binnen te halen? Of is het de bedoeling om een laagdrempelige instapklasse voor de brandstof te maken. Waar geintereseerde parkeerplaatsrijders uit de regio vanzelf wel op af komen...
Dit haal ik namelijk uit het stukje op het Mach forum en dat is ook mijn idee voor de AMCA.
Om de parkeerplaatsrijders naar het circuit te trekken, zijn iniatieven als van RC-Junkies perfect. Is het alleen zaak de clubs duidelijk te maken dat het voor iedereen van belang is zoiets te organiseren zonder dat er een prijskaartje van 500 euro komt.......
......Ik denk dat het duidelijk moet worden voor de verenigingen dat er een verschil is tussen commerciële belangen, zoals een merkencup en een iniatief als RC-Junkies.