monster quad besteld

Iemand al vliegervaringen hiermee??Heb hem zojuist ontdekt op internet en was direct zeeeer geneigd hem te bestellen.Ze hebben hem blijkbaar bij toprc.nl maar nu zie ik in dit topic eentje van traxxas.Misschien beter om de traxxas dan te nemen?

als de roeiboot een beetje gang houd krijg ik hem morgen hoop ik komt uit de uk.
de traxas is het zelfde kwa pcb en motoren het frame is anders meer niet wat ik er van las.

Verdorie,nu heb ik in bijna alle takken van de rc interesse.Quadcopters was een van de weinige samen met tanks waar ik niet echt iets voor voelde maar dit staaltje micro techniek heeft me helemaal overtuigd!!Ik ben super benieuwd naar jou bevindingen en hoop ze snel te lezen.Mijn winkelmandje is al gevuld op toprc.nl dus hoef enkel nog te betalen indien het ok is :D en mijn tent op te zetten om een week buiten te slapen in de tuin...ach ja,kan ik al leren vliegen :D :p

roeiboot heeft slecht weer heb nog niks binnen net ff gekeken maar de noordzee licht nog niet dichtmet ijs dus hoop dat het morgen gaat lukken.

nog niks binnen dus wachten tot dinsdag.
ik haad feestdagen dan staat de hele wereld weer op zijn kop.
het is toch een raar id dat je een boom om zaagt en daarna in je huis zet en die dan nog eens gaat aftuigen met lampjes en slingers en dan nog die ballen enover groen hebben koek koek.

:roll:Ach laat ook maar dat testverslag...

HIJ IS NET BESTELD!!!!!!!!! :D :banana: :zon:

En nu maar hopen dat die er voor 3 januari is :new-bday: cadeau'tje aan mezelf!

Je noemde dat verhaal van de feestdagen en dan die boom in huis halen etc etc.
Deel helemaal je mening.
Wat ik zelf nog veel erger vind is dat altijd maar terugkomende geschrans en gezuip van bijna de hele populatie tijdens Kerst.
En dan met name dat men dan juist de vleesproduktie van wild, kalkoenen en ganzenlever pate omhoog schroeft.
Waar zijn we nou eigenlijk mee bezig met z'n allen........

Was even zwaar Off-Topic, maar vind echt dat men wel eens 'wakker' mag worden anno 2012.Of op z'n minst iets bewuster mag leven en niet zo meedoen met dat eeuwig oude kuddegedrag.
Feesten en gezelligheid hoeft toch niet ten koste te gaan aan (nog meer) dierenleed?
Hoe ironisch dat we met z'n allen als mensheid behoorlijk 'slim' zijn en de mooiste dingen kunnen uitvinden.
Maar als het gaat om dierenleed in de vleesverwerkings industrie dan sluiten we bijna allemaal de ogen toe.
En vaak omdat het zo 'lekker' is dat stukkie vlees of vis of omdat we het zo 'nodig' hebben.
Wat een bulshit zeg.
We leven tenslotte niet meer in de jaren 40.
Gr D

hij is zo waar net binnen gekomen .
meteen geladen en ja wel hij doet het.
ff heel voor zicht proberen en hij staat in de juiste mode .
wat is dit stabiel zeg dit verbaast me kompleet.
nu eens ff goed uit zoeken hoe het met de seting zit.

Ik vind bestellen rtf uit een winkel niet hoor.
Je kan beter een volledig frame zelf bouwen.
Dit is niets voor modelbouwers.
Pak een zaag en wat hout en doe het zelf.
Want een echte modelbouwer koopt toch niet in een shop heh

michel pet zei:
een echte model bouwer koop niet in een shop een model hij ont werpt hem zelf en maakt het ook zelf.
ik hap klopt maar het doel is om de echte model bouwer die dit forum gemaakt hebben te helpen ten opzicheten van de bartsmit bouwers .
hier een schoef je daar een en klaar dat is geen model bou dat is rc speelgoed.

koop een zaag fijl en wat al niet meer en doe het zelf eens maak eens wat je wilt maken zonder ff goole en die vind ik leuk hebben.
daar gaat het me om.
en verdierp je eens van a tot z in je ontwerp als je dan vragen heb vind ik het zelfs leuk om je te helpen en zo al een aantal bouwers geholpen 1op 1

hij is zo waar net binnen gekomen .
meteen geladen en ja wel hij doet het.
ff heel voor zicht proberen en hij staat in de juiste mode .
wat is dit stabiel zeg dit verbaast me kompleet.
nu eens ff goed uit zoeken hoe het met de seting zit.

Lol, was dit niet degene die voorop liep met :alles zelf bouwen en geen bart smit bouwer was ?...

Suc6 man ..:cool:

klopt maar voor dit geld is het zelfbouwen niet te doen.
en inderdaad is dit een speeltje.

toch leuk dat de fans me volgen.

Ik vind bestellen rtf uit een winkel niet hoor.
Je kan beter een volledig frame zelf bouwen.
Dit is niets voor modelbouwers.
Pak een zaag en wat hout en doe het zelf.
Want een echte modelbouwer koopt toch niet in een shop heh

je laat jezelf ook wel een beetje kennen...

klopt maar voor dit geld is het zelfbouwen niet te doen.
en inderdaad is dit een speeltje.

toch leuk dat de fans me volgen.

Tsja wil je er een beetje bij horen zal je toch de " godfather " moeten volgen en leren van zijn skills , anders val je zo in de "bart smit " categorie. :mrgreen:
Gelukkig heb je dit maar een paar uur kunnen vol houden .....
En je krijgt je aandacht .
:cool: :wink:
Wederom suc6

Laatst bewerkt:
je laat jezelf ook wel een beetje kennen...

Je moet de trol trollen anders is het niet leuk :D
En hij verdiend toch wel dat beetje aandacht dacht ik zo......
Maar goed we hebben idd genoeg gelachen met hem dus laat ik het verder maar zo.

Back