monster quad besteld

Dat lijken de walkera qr props. Die doen t prima op de hubsan volgens de shop waar ik t quadje vandaan heb (kerel heeft dat zelf.getest)

Mijne is nog steeds niet geleverd :( net een mailtje gehad van toprc.nl dat traxxas bijna de gehele productie opslokt...en daardoor bij hun de hubsan x4 lang in backorder blijft staan.
Heb mijn geld dan maar terug gevraagd om hem elders te bestellen...Heb er immers zelf eerst achter moeten horen hoe het zat eigenlijk voor ik iets weet van hun.
Mochten ze wel de klanten even zelf verwittigen vind ik maar goed.
Kijken wat ze zeggen over het geld.
Misschien iemand een idee waar ze nog wel op vooraad hebben?

Ik heb gisteren een mailtje van ze gehad dat ze wegens verhuizing alles ernstig vertraagd... Denk dat ik mijn onderdelen toch ook maar ergens anders ga bestellen..

Heb mijn x4 bij minicopters.nl besteld ( mbf sponsor)

Ik heb gisteren een mailtje van ze gehad dat ze wegens verhuizing alles ernstig vertraagd... Denk dat ik mijn onderdelen toch ook maar ergens anders ga bestellen..

Heb mijn x4 bij minicopters.nl besteld ( mbf sponsor)

Dat mailtje heb ik ook al 2 keer gehad.Is zo'n automatische mail dat doorgestuurd wordt wanneer je een vraag hebt of iets dergelijks.
Ik mag niet klagen over hun eigenlijk,begrijp best wel dat zo met de feestdagen enz en dan een verhuizing alles wel wat in het honderd kan lopen.Maar vind toch dat ze mochten zeggen dat de quad niet op voorraad was of dat het heel lang zou duren.Verder hoop ik op een snelle aanvulling van de stock en anders dat ik snel mijn geld terug krijg zodat ik alsnog kan bestellen ergens anders.

Krijg ik net na ik mijn bericht getypt heb weer een mailtje van ze, nou zijn de onderdelen ineens niet op voorraad.... Toch slecht geregeld daar...

Mijn quad komt ook van minicopters.nl, prima shop.

Had props bij.toprc besteld, en zelf maar achteraan gemaild wanneer ze verzonden worden. Zelfde verhaal: niet instock en geen levertijd bekend.... handig dat dat niet.gewoon op de site stond...

Edit: via ebay een pakket van 5 props (dus 5x4) besteld

Laatst bewerkt:
Net een mailtje mogen ontvangen.
Uw status bestelling is bijgewerkt.
status: terugbetaald

hm ok dan,ook maar eens kijken bij minicopters.nl dan.

edit: ze hebben er nog 4 op voorraad,maar denk niet dat dat het gaat worden.
Met verzending naar Belgie kost hij dan 63 euro...Bij toprc was het 52 euro gratis verzending.
63 is mij iets teveel van het goeie als je eerst blij wordt gemaakt met net boven de 50 euro.Daar ben ik dan net iets te koppig voor :p
Eens kijken of ze nergens in Belgie te krijgen zijn en anders misschien toch de traxxas variant.
Deze kost meer maar je krijgt ook meer dus jah...keuzes :D

Net een mailtje mogen ontvangen.
Uw status bestelling is bijgewerkt.
status: terugbetaald

hm ok dan,ook maar eens kijken bij minicopters.nl dan.

edit: ze hebben er nog 4 op voorraad,maar denk niet dat dat het gaat worden.
Met verzending naar Belgie kost hij dan 63 euro...Bij toprc was het 52 euro gratis verzending.
63 is mij iets teveel van het goeie als je eerst blij wordt gemaakt met net boven de 50 euro.Daar ben ik dan net iets te koppig voor :p
Eens kijken of ze nergens in Belgie te krijgen zijn en anders misschien toch de traxxas variant.
Deze kost meer maar je krijgt ook meer dus jah...keuzes :D

Woon je dicht.bij de grens? Evt naar een nler laten sturen?

en dan noemen ze ollanders zuinig ze ;)

Als die nu overal 63 euro was geen probleem hoor :D
Nu is het geen kwestie van zuinig maar van principe.
Eerst 52 euro en dan omdat die winkel er niet meer deftig aan geraakt plots 63 euro moeten betalen...Zo maak ik de rekening niet hoor ;)
Zou jij het er niet even moeilijk mee hebben,eerlijk?
Je maakt de hobby natuurlijk zo duur als je zelf wilt natuurlijk :D

Tjalk, je hoeft hem voor 52 niet te annuleren, duurt het alleen nog tijdje. Voor 11 euro heb je hem over paar dagen, zo zie ik het :mrgreen:

Dat was het straffe eraan :D Het duurt altijd 2-3 dagen voor ik een mail terug krijg omdat ze met die verhuizing zitten.Ik stuurde dan "of de optie er was om terug te betalen" en gelijk een half uur later een mail terug dat het alweer terug betaald is :D
Geen probleem hoor maar had het niet verwacht.Was die quad hier maar zo snel :D

Vandaag bij pk racing gaan rijden,en wat hadden ze vandaag net binnen gekregen?
Jep,de hubsan x4!
Gelijk eentje mee genomen,nu is de accu aan het laden,sevves lekker testen :D

Test ging nog niet super,even wennen aan de controls aangezien ik enkel goedkope heli's van de zwarte markt gewoon ben :D
2de en 3de vlucht gingen al veel beter na wat met de instellingen te spelen maar zeker nog niet om over naar huis te schrijven.Ben toch verbaasd van hoe zoiets klein toch zo goed kan reageren e.d.
Nu had ik een vraag.
Aangezien ik deze zou mee willen nemen naar mijn werk om eens te vliegen in ons magazijn enz wou ik weten of ik de hubsan kan opladen via een auto 12 volt plug.
Je hebt deze bijvoorbeeld voor een ipod enz en gaat van de 12volt sigarettenaansteker naar een usb aansluiting.Geeft dit misschien teveel stroom door of misschien net te weinig?Of houd de usb oplader van de hubsan dit tegen zodat het niet uitmaakt hoeveel er door gaat?
Heb het dan over zoiets:

http://www.google.be/imgres?q=car+c...0&ndsp=22&ved=1t:429,r:2,s:0,i:93&tx=53&ty=74

Ondertussen nog veel gevlogen en gaat al veel beter dan in het begin.
Thuis,op het werk,buiten...eigenlijk ga ik amper de deur nog uit zonder de hubsan :p
Nu heb ik een motortje stuk door mijn laatste crash die eigenlijk redelijk hard was.
Nu maar wachten op een nieuw setje motors.
Via een lid van het forum heb ik lipo'tjes en propjes kunnen overkopen.
Hier ook nog op wachten en wanneer alles weer binnen is en hersteld dubbel zoveel fun!
Bij de action heb ik (nog maar eens) een sorteerdoos gescoord en een precisie schroevendraaiersetje.
Uit de doos heb ik de 4 middelste vakken uitgeknipt en de hubsan past er precies in nu.
Ook heb ik bij de auto5 een 12volt plug gevonden waarmee ik via een usb poort de hubsan kan opladen onderweg.
Thuis wordt die natuurlijk gewoon geladen op mijn lipo lader met een zelfbouw kabeltje.

Back