monster quad besteld

Ik heb er een gevonden in Frankrijk, maar had gehoopt dat ik er een in Nl zou vinden. Dan bestel ik hem morgen direct.
ALternatief is de nieuwe Ladybird die morgen arriveerd bij minicopters.nl. Deze kun je in alle mode's instellen met 1 druk op de knop.
Wel 60 euro maargoed..

Hij doet mij minder mooi en minder degelijk aan als de hubsan, maar wat moet dat moet..

Mooi!
Btw zag ergens ook een ding met "multimode transmitter" maar durfe hetn iet aan, om te gokken dat het mode 1 tot 4 instelbaar was.. Was ergens in china...

Das de vraag, er stond letterlijk "multi mode transmitter" Verder niets...

Dus ja wat kan je der mee ?
Multimode, als in de zin van meerdere funties? .. 2 knuppel systeem?, mode instelbaar ?
Zegt maar....

vraag me wel af hoe ze dat doen want 1 knupel heeft geen veer en het geheel zit op een pcb on dus lastig om te zetten.

a5299553-122-Hubsan%20X4%20Tx%20inside%20front__jesolins.jpg

Argh..ellende:(.
Ik weet niet of ik dat kan vertrouwen met die webshop in Frankrijk. Wellicht dat hun een fout maken. De rede dat ik denk is hierom:
rvzvyd.png

3de pagina in de manual. Daar klopt dus niks van. Het kan verwarrend zijn voor een webshop.

Verderop in de manual klopt het wel...

Ik heb straks setjes connectors over voor de.hubsan lipo.

Dus als iemand er zoekt?
Zijn stekkers die je zelf in elkaar moet zetten (en dus eerst draad aan de connectors moet solderen)

De nanotech lipos zijn bij hk zojuist ook in stock gekomen (260mah, passen perfect, juiste connector zit.er ook al aan), dus die.heb ik ook een paar besteld.

Ookzijn er een paar setjes props onderweg :p

Thnx, zal ze even vragen , want nu ik goed kijk moet ik zelfs mode 3 hebben...
gas en yaw op rechter stick...

Had ergens bij een shop de verschillende modi gezien , en daar zat mijn moide niet tussen.. Kan helaas de website niet meer vinden... Was een nl website en je kon verschillend emodi bestellen, maar mijn mode 3 zat er niet bij...

Edit, nog steeds niet gevonden....

Edit 2 zie dat de zender ook geen lcd heeft ?

Laatst bewerkt:
Gas en yaw links is toch gewoon mode 2? Zo vlieg ik anders ook altijd met mn volwassen quads.. Anders ga ik de boot mooi in.. Lol..
Van dat display had ik niet eens gezien, maar ik ga er wel van uit dat dit hetzelfde is als bij de rest, gewoon met display.. Verder had ik nog een vergelijking gezien op youtube tussen de hubsan x4 en de traxxas micro quad. Ze zijn op wat spares na identiek..

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja type fout bedoel natuurlijk rechts...
Echt nog steeds niet gevondne van die verschillende modi, bah.. stonden 3 modi bij,, En dus 2 maal gas links en 1 rechts maar dan met splitswash.. dat was mode 1.

Leuk filmpje!

Back