Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hi,
Ziet er een goed begin uit... zolang je op vliegsnelheid blijft vliegt het ook al redelijk goed. De andere vliegeigenschappen hebben nog heel wat werk nodig(spins, snaps,...), maar alvast een goede start! In welke taal programmeer je dit alles?
Bedankt voor de reacties. Er moet inderdaad nog gewerkt worden aan de verfijning van het vluchtmodel. Vooral de maneuvers waarbij één van de twee vleugels overtrokken is - zoals de snaproll en spin - moet verbeterd worden. Ik wou eerst het basisvluchtmodel stabiel krijgen. Door de editor hebben we bijvoorbeeld gemerkt dat het voor ultra micro's nog niet stabiel was. Dit is nu opgelost en kan het verfijnen beginnen.Heb de sim ook gedownload en werkt echt mooi.
Wat JVDO zegt zijn nog niet alle vliegeigenschappen 100% realistisch maar het komt wel goed in de buurt.
Puntje wat mij opgevallen is: Ik heb de extra 300 geprobeerd in een spin te krijgen maar dit doet ie niet goed. Doet veel te veel neus down en draait te langzaam wat mij betreft. In real life kreeg ik de zwever van mijn broer nog erger gespint dan de extra in de sim.
Wel super mooi werk hoor, zal veel uur werk inzitten!
Groeten,
Davy
De problemen zijn eruit en ik verwacht binnen 10 dagen een nieuwe beta te publiceren (met hellingzweven btwEn Davy,
Hoe staat het met de verbeteringen met de problemen van de Videokaart ?
En Echt PRACHTIG dat hellingzweven![]()
Hoi Lindert, kom straks nog eens kijkenInmiddels 2 weken verder...
Hoe staat het ermee, Davy ?
Ik heb het programma geïnstalleerd maar kan geen gas regelen met een E Sky zender met bijpassende kabel de andere bewegingen werken wel. Ik heb de indruk dat het een beetje veranderd maar de toestellen vertrekken meteen en kan ze niet stoppen.
Wat kan daar de oorzaak van zijn.
Groetjes ReneDL
Af en toe stottert het het beeld eens
Maar een hele goeie sim maar hoe krijg je die download modellen erop ?
Groeten ,
Lindert
Lindert,Met de nieuwe versie werkt alles OK.
Enkel hoe kan je de nieuwe toestellen installeren aub![]()
Na het herstarten van de sim zou het nieuwe toestel in de lijst moeten staan.
Groetjes,
Davy
Er worden (door anderen) regelmatig vliegtuigen bijgemaakt en geplaatst op RCGroups.Hihi, wat van de PC gegooid ^^
gaat nu heel goed
En ligt het nu aan mij of kan je niet hooveren met de extra ? eens werk van maken!
En wanneer komen de volgende vliegtuigjes ?
Kun je nog wat maken en op de download page zetten ?
Maar echt TOPPIE !