W
Wouter Voorberg
Guest
Prachtig vliegtuig en heel mooi hersteld/gerepareerd.En een prachtig vliegpatroon. Heb dit draadje in 2 uurtjes zitten lezen en zat er helemaal in :lol:
Grtz Wouter
Grtz Wouter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De Hercules had een top avond.
Op het begin na dan.
Onno hield de kist tegen en ik start de motoren, ze liepen allen in 1 keer dus toppie.
Alle roeren gecheckt en klaar om te vertrekken, Onno stapt weg, ik geef iets gas en de kist gaat er vandoor.
Ja dus echt vandoor zonder controle, uit reactie pak ik de vleugeltip beet, de kist draait rond en eet een stuk van de vleugel van Erwins Sukhoi af.
Maar hij bleef draaien en om te voorkomen dat ie mijn benen gaat opeten weer losgelaten en daar gind de kist met een grote boog over het veld.
Net langs een betonnenpaal, zo de een meter of 20 a 30 de hobbelige hei in.
Onno vliegt er naar toe en pakt hem beet en zet de motoren af.
De kist opgehaald, eerst ede total loss zijnde Sukhoi van Erwin bekeken, foto`s gemaakt, schade afhandeling besproken en toen naar de Hercules kijken wat er mis is.
Blijkt dat er 1 cel van de ontvangerakku het begeven.
Gelukkig nog op de grond moet er niet aan denken als dat in de lucht was gebeurd, en die akku heb ik vorige week nog probleemloos gebruikt.
Naja, we lachen een beetje schaapachtig, ik sta nog met trillende benen, nieuwe ontvangerakku erin.
Testen, starten en vliegen maar.
Verder heeft de kist de hele avond TOP gevlogen, ook nog smen met Wesley en de nomad-3-mtr-twin-2x10cc-bosmodelair wat formatie gevloegen.
Het was verder dus een TOP avond, foto`s en films verschijnen binnenkort weer ;-)