Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Kan iemand mij vertellen waar het zwaartepunt ook weer hoort te liggen,ik ben de manual kwijt?
Twijfel nog tussen deze phase en een funjet.
Al is een funjet geen edf natuurlijk.
Zijn er met beide modellen?
JA JA ik weet het. Er is al zoveel over gel.ld. Maar......................................Gisteren 2 Phase 3 F16 proberen te spuiten. Gebruik hiervoor de duurste lak van de Gamma Dupli-color, platinum, van platinum covers. Dachten bij de afkorting ACC aan Acryl. Een en ander eerst vetvrij gemaakt met een ammoniak oplossing. Jammer maar de gespoten delen zijn heel open en grof geworden. De tailerons en vleugels zijn prima (Papier bedekt) het kielvlak was plaatselijk nagenoeg helemaal weggesmolten; heb het dan maar met folie beplakt. de onderdelen worden overigens wel gemonteerd en er zal mee gevlogen gaan worden.
Wie kan er nou specifiek opgeven welke ondergrond / voorbehandeling vereist is en welke soort verf er nou WEL of NIET gebruikt kan worden! Wat is de specifieke benaming van het schuim, waaruit de kit bestaat?
Is er iemand die de Phase3 F16 heeft bekleed met een glasmat??
Is er iemand die de Phase3 F16 heeft bekleed met een glasmat??
Koop dan een "echte" HetRC F16.
Waarom zou je dat willen?
Daarom heet het ook modelbouwAls die, volgens het Duitse forum, nog steeds slecht passen, dan zal het die zeker niet worden. Mogelijk een Lubach!
Koop dan een "echte" HetRC F16.
Erg mooi ! .. ik zou minimaal op 4S gaan vliegen met dit soort vliegtuigen (ook gezien het gewicht).Heb eergisteren via Goeroe Emile toch een Hetrc F-16 besteld bij Voltmaster.de. € 129,- (in duistalnd geen bezorgkosten). Makkelijk als de club ook leden heeft in Duitsland.
Zit enkel nog te wtijfelen over de setup. 3S 2W15, 4S 2W-20, 5S2W-23 of de ARC 28-47-1 op 5S? Wie heeft ervaring met een van deze set-ups?
Erg mooi ! .. ik zou minimaal op 4S gaan vliegen met dit soort vliegtuigen (ook gezien het gewicht).
We zijn natuurlijk wel benieuwd als ie klaar is he !
2W-20 wordt volgens mij veel gebruikt met 75 of 80A esc.Welke motor heb je dan bij 4S?