Philip Avonds F-15c Strike Eagle, BosModelAir

Hehe, zou wel een leuk experiment worden maar dan moet er zeker een grotere motor in :yes:

Heeee weer een goed excuus ;-)
 
Wat mij opvalt is dat al die 3 F15's op de foto's canards hebben die ook nog eens flink omhoog wijzen, en er op jouw toestel (en ook op de meeste 1:1 f15's) geen zitten. Misschien heb ik het ergens gemist, maar is dat voor testdoeleinden toegevoegd?

Gr,
Freek

En ook gefeliciteerd natuurlijk met de geslaagde maiden!!

Edit, laatste 2 berichten net gemist :).
 
Yep, deze F15 (en vele andere kisten) zijn veelvuldig gemodificeerd om vanalles en nog wat te testen.

Zo heeft deze ook thrust vectoring, iets wat je op een gewone f-15 echt niet ziet.
Samen met de Canards geeft dat hem echt STOL eigenschappen.
 
Mhhh, zo`n rudder line geeft toch al weer een wat ander beeld:
F-15-92.jpg


En zoek de verschillen.

Zo was het:
F-15-90.jpg


En zo moet het worden:
F-15-91.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nou, hij zit er nog niet in :nooo:

De houder etc. is helemaal klaar, moet nu de binnenkant van de romp even bewerken en dan, dan mag die erin :D
 
hahahaha, ja, klopt, alleen dat hoger dat moet weer iets lager :roll:

Maar de poot staat nu een stukje rechter is weer wat schaler, en ipv dat de retracht "hangt" in zijn houder ligt die er nu op, anders kreeg ik het wiel net niet mooi naar binnen.

En dat moet wel voor de wie weet toekomstige deuren ;-)
 
Al die schaal dingen zijn erg mooi maar maakt hem ook weer zwaarder...... dan moet er toch een P120 in (weer een goed excuus en de P80 in de rafale :))
 
@ Herman,

die schaalopties zal zeker niet dit jaar zijn :nooo:


En Scheur, je had er een foto bij geplaatst?!?!?!?
 
hoi,

heb sinds kort ook de f15 van avonds en zou hem eerdaags willen invliegen

maar zou graag willen weten hoeveel uitslag de roeren moeten hebben?

en waar het neutraal punt zit?

gtjs
wim
 
Kan je zeggen dat het een geweldig vliegende kist is, zelfs na 1 vlucht ;-)

Zwaartepunt:
- 100mm voor spant F-4 (dat is het spant ter hoogte van de vleugelbevestiging).
- dan mag die nog 15mm erachter liggen (85mm vanaf F-4),
- en 45mm ervoor (145mm vanaf F-4)

Mijnes ligt nu op ongeveer 115mm.
uitslagen tailerons:
- voor hoogte up/down 35mm
- voor rol up/down 25mm

Neutraal stelling van de tailerons is +/- 6mm onder de staartpunt van de romp (moet ik anders even exact nameten komende week (of vraag het gerald of Philip Avonds zelf even).


Maar eh, je hebt nu weer een andere F-15 van Avonds???

Succes.
 
Laatst bewerkt:
En Scheur, je had er een foto bij geplaatst?!?!?!?

Herman, ja klopt. hij was idd ff weg, ik weet ook niet hoe dat komt:( maar hij staat er weer:)

Met wat Ronald ??? bolle pellen of zoiets ???

hey Jaap, dat bollepellen is wel blijven hangen he?:p maar ja, met een ouwe avonds f-16 kun je ook lol hebben toch?

groetjes, Roland
 
Back
Top