Kijk dat functioneert een stuk beter. Gaaf hoor.
Maar goed, begrijp me niet verkeerd. Alles is gebaseerd op ervaring. Die van mij en die van Jaap zijn m.b.t. kwiklinks goed. Bij anderen zal dat negatief zijn... Kortom, je met vooral doen waar je je lekker bij voelt.
Mark
Ik gebruik ze dus, Overal. Rolroeren, hoogteroeren en richtingroer. Al 12 jaar zonder problemen. Ik zie het probleem van de kwiklinks ook niet. Netjes inbouwen, alleen in lengterichting belasten. Geen probleem. En een slangetje gebruik ik op die plaatsen die ik vaker los haal. Zo heb ik 4 jaar lang bij mijn Wigens en 2 jaar met mijn extra, vanwege transport, mijn richtingsroer moeten afnemen. Gewoon met kwiklinks. Nooit problemen.wat betreft de kwiklinks, ga eens bij welke willekeurige f3ax wedstrijd kijken, en vraag eens wie ze gebruikt, en dan waarom niet..ze schieten los, das geen gedachte. das een feit.
Maar goed, begrijp me niet verkeerd. Alles is gebaseerd op ervaring. Die van mij en die van Jaap zijn m.b.t. kwiklinks goed. Bij anderen zal dat negatief zijn... Kortom, je met vooral doen waar je je lekker bij voelt.
Mark