Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
...er komt veel voor kijken voor het allemaal betrouwbaar werkt he?
....maar zonder de electronica die eigenlijk nodig is om het te besturen. Ik deed alles met kanalen via een multi switch. Het fijnste zou ik gevonden hebben als je rustig gas kon geven maar dat was helaas bij mij niet mogelijk....
Het ziet er leuk uit.
er komt veel voor kijken voor het allemaal betrouwbaar werkt he?
Ik had het in mijn ash-26 ook zitten.
Maar zonder de electronica die eigenlijk nodig is om het te besturen.
Ik deed alles met kanalen via een multi switch.
De zwever ging helaas als ik hem niet weg schoot met zijn neus de grond in.
Het fijnste zou ik gevonden hebben als je rustig gas kon geven maar dat was helaas bij mij niet mogelijk.
Veel succes met je leuke project.
...Er zijn zelfs uitklapbare landingswielen die, als je de Up and Go start, hiervoor een stuk naar voren schuiven en als je Up and Go uit zet, weer naar hun 1e positie teruggaan!
Dit is zo nieuw dat er 3 gemaakt zijn t.b.v. een test en deze testen waren zo positief dat de productie van deze units zeer recent is opgestart.
Ik heb dit allemaal ergens op internet gelezen maar weet zo snel even niet op welke site.
...
Kun je jouw ASH26 niet nog ombouwen met een nieuwe controller?
Wellicht overbodig, maar gezien de hoeveelheid zelfbouw die in directe verbinding met de motor staat: Vergeet je de hele boel niet van loctite te voorzien? Mogelijk borgmoertjes?
Het U-stangetje wat waarschijnlijk verkeerd gebogen is...
Maak je het deurmechanisme niet te complex zo? volgens mij kan op de plek waar het kantelheveltje zit ook wel een goedkope HK microservo met een directe aansturing