TheNorb
verslagschrijvers
Nog iets...
Ook moest ik nog iets maken voor de geleiding van de propbladen....
Dat kan met een ijzerdraadje maar ook door een ombouw te maken. Nu wil ik natuurlijk niet al te veel tijd hier aan kwijtraken, maar voor het idee is het natuurlijk wel aardig
Kijk en huiver:
Een Zijaanzicht-Teken-Hulp: dat zouden meer mensen moeten hebben! Handig als je een zijaanzicht wilt hebben van iets:
De drie (4mm) balsa schotjes blijven straks bestaan. Net achter de spinner zit 1,5mm dik balsa, voor de juiste afstand:
Schuren, schuren, schuren. Heb ik toch nog een witte Kerst dit jaar!
Aerodynamisch niet verantwoord, maar wel een grappige vorm, vond ik zelf...
De onderkant blijft open, daar zitten de stangen...
Gelukkig past het geheel in het voorbeeld:
...Als ik type: in het geheel, dan is het ook in het geheel!
Dit is leuk, maar hoe nu verder
?
Het plan is om het geheel met een glasmatje te bekleden en dan het blauwe schuim er uit te peuteren en dan maar hopen dat de ombouw er nog weer af kan 8O
Één ding is zeker: hij komt er af
!
de vraag blijft alleen: in hoeveel stukken
roost:
Ook moest ik nog iets maken voor de geleiding van de propbladen....
Dat kan met een ijzerdraadje maar ook door een ombouw te maken. Nu wil ik natuurlijk niet al te veel tijd hier aan kwijtraken, maar voor het idee is het natuurlijk wel aardig

Kijk en huiver:
Een Zijaanzicht-Teken-Hulp: dat zouden meer mensen moeten hebben! Handig als je een zijaanzicht wilt hebben van iets:

De drie (4mm) balsa schotjes blijven straks bestaan. Net achter de spinner zit 1,5mm dik balsa, voor de juiste afstand:

Schuren, schuren, schuren. Heb ik toch nog een witte Kerst dit jaar!

Aerodynamisch niet verantwoord, maar wel een grappige vorm, vond ik zelf...

De onderkant blijft open, daar zitten de stangen...

Gelukkig past het geheel in het voorbeeld:

...Als ik type: in het geheel, dan is het ook in het geheel!

Dit is leuk, maar hoe nu verder

Het plan is om het geheel met een glasmatje te bekleden en dan het blauwe schuim er uit te peuteren en dan maar hopen dat de ombouw er nog weer af kan 8O
Één ding is zeker: hij komt er af

de vraag blijft alleen: in hoeveel stukken