Powned slaat de plank mis

zover was ik ook inderdaad;) ik heb wel wat verder gespit, waarschijnlijk zijn het deze gasten:
HOOG! Luchtfotografie - Welkom

Dan heb ik graag dat je wat beter spit, want ik (hoog) heb hier niets mee te maken.
Fyi het was wel iemand uit hoorn, maar het bedrijf zit in Scheveningen...
Mag jij verder spitten zonder mij hierin te betrekken, ik neem dit erg serieus en zou erg balen als dit toezet tot het wijzigen van de modelbouw wet.
Deze community is altijd een bron van informatie geweest voor me, ik ga niet "in mijn eigen tuin pissen", spreekwoordelijk gezegd dan.

mijn excuses hardcopy, als jij het niet was uiteraard niks ten nadele van jou! zal het even aanpassen;)

En daar moet je dus mee oppassen om namen te gaan roepen van personen/ bedrijven als je niet 200% zeker weet dat je gelijk hebt. Een gerucht de wereld in helpen is zo gedaan, maar em er weer uithalen is een 2e.

ik had op een ander forum gelezen dat ze het behoorlijk zeker wisten, vandaar dat ik het ook hier neer had gezet;) maar uiteraard, als het niet zo is treft diegene geen blaam!

En daar moet je dus mee oppassen om namen te gaan roepen van personen/ bedrijven als je niet 200% zeker weet dat je gelijk hebt. Een gerucht de wereld in helpen is zo gedaan, maar em er weer uithalen is een 2e.

Daar mag het forumbeheer ook wel eens ingrijpen .

En vinnigogo , als je niet oppast heb je zo een aanklacht te pakken , firma,s van iets beschuldigen en dan ook nog hier openbaar neerzetten.:nooo:

Mvg Johan

mijn excuses hardcopy, als jij het niet was uiteraard niks ten nadele van jou! zal het even aanpassen;)

vraag ook even aan een modje om de qoutes die van jouw toen nog niet aangepaste post gemaakt zijn even aan te passen.. in de quotes staat alles nog..;)

ennuh servo wire.
ik wilde van een club lid worden, maar geen enkele bij mij in de buurt staat heli's toe, en op die clubs zijn ze zo "vooruitstrevend" dat een multi gewoon een heli is.. (dat is het dus niet)
dus ik vlieg gewoon wild, simpelweg omdat ik niet in clubverband kan vliegen..
en daarbij.... de meeste zijn ook mijn type niet..:rolleyes::rolleyes:

ik wilde van een club lid worden, maar geen enkele bij mij in de buurt staat heli's toe, en op die clubs zijn ze zo "vooruitstrevend" dat een multi gewoon een heli is.. (dat is het dus niet)
dus ik vlieg gewoon wild, simpelweg omdat ik niet in clubverband kan vliegen..
en daarbij.... de meeste zijn ook mijn type niet..:rolleyes::rolleyes:
yup same here.....de clubs zijn gewoon helemaal niet multirotor georiënteerd! Heb zelfs zitten denken om zelf een proberen op te richten, maar daar heb ik allemaal simpelweg geen tijd en energie voor.

Probleem is ook dat er te weinig gebruikers zijn, en deze verspreid zijn over NL. Alhoewel dit er steeds meer worden natuurlijk

@ johan, dit is een forum waar er over gesproken word, en ik heb niemand beschuldigd enkel gezegt dat het die wel eens zou KUNNEN zijn.;) daarnaast netjes als blijkt dat hij het niet was dit vermeld! net als met verdachte, iemand is onschuldig tot tegendeel is bewezen;)

Er mag rustig over gesproken worden , maar jij zet hier maar effe een naam neer .

En die heeft er helemaal niks mee te maken.

Dus laat het zijn om gelijk hier namen neer te zetten.
Of ga je zijn eventuele omzet verlies ook betalen ?

Mvg Johan

Daar is het mij ook om te doen, voorkomen dat iemand op google (mijn bedrijfsnaam) intikt, en dan dit draadje bovenaan ziet. Geen goede reclame.

Of juist wel ;)......hiervoor had ik bijvoorbeeld nooit van je gehoord en nu ken ik je bedrijf! Dus je hebt nu reclame voor niks, want uitendelijk ben jij het niet.

Hmmm...Garbungel, dat is t m nou net, denk ik...

Het kwaad is al geschied...de naam hangt al aan een negatief bericht op het I-net....en mogelijk staat t daar voor altijd...

ERGO: wees voorzichtig(er) met wat je beweert/roept/schrijft :teacher:

Ik begrijp Hardcopy wel....

Ik ben geen voorstander van de uitdrukking "er bestaat geen slechte reclame"
ik heb een achtergrond in de zoekmachinemarketing, geloof me, slechte reclame bestaat wel degelijk ;)

Back