Reviseren D 10 stoommachientje

full

En dan nu maar hopen als dat het RECHT is

full

Laatst bewerkt door een moderator:
haha je hebt gelijk :) maar meneer van Gent heeft heus wel een freesbank hoor!
een freesbank is geen chinese troep, maar is gewoon een must voor het bouwen van een stoommachine. zonder freesbank ben je nergens :)

Ik zal een geheimpje vertellen waarom het zo lang duurt met die D10.
Mr van Gent gebruikt de centrale verwarming van de flat om zijn machinepark aan te drijven, dat draait nl nog op stoom.
De hele flat heeft geklaagd dat dat met deze weken echt niet kan, hij neemt zoveel warmte af dat de rest van de flat in de kou zit.
Vandaar ook dat ze hem hebben gevraagd voor het organiseren en de prijzenpot van de wekelijkse bingo tot het weer wat warmer buiten is.:cool:

Eens, maar een draaibank met hoogtesupport kun je ook zien als een omgevallen freesbank toch? ;)
Wbt die handomslag van Boris, die dingen zijn soms toch erg handig.

Boris, of je hebt een soort humor die ik en anderen met mij niet begrijpen, of je loopt Frederik hier af te branden op een manier waarvan ik vindt dat hij dat niet verdiend. Frederik heeft op eigen initiatief aangeboden om Norwin te helpen met het reviseren van een Stuart D10. Dat vindt ik bewonderenswaardig te noemen. Ik betwijfel of jij ook zo je vinger op zou steken.

Kritiek plaatsen is makkelijk. Je hebt verstand van de dingen, dat heb je meerdere malen laten blijken maar probeer dat ten goede te laten komen. Nu jaag je mensen tegen je in het harnas!

Ik ben niet zo op die gele poppetjes, maar ik zal proberen ze te gebruiken zodat jullie ook in zien dat het humor is en dat ik niemand afzeik.
Maar mr van Gent en ik kennen elkaar heel erg goed, maak je je daar maar geen zorgen over.

Boris, of je hebt een soort humor die ik en anderen met mij niet begrijpen, of je loopt Frederik hier af te branden op een manier waarvan ik vindt dat hij dat niet verdiend. Frederik heeft op eigen initiatief aangeboden om Norwin te helpen met het reviseren van een Stuart D10. Dat vindt ik bewonderenswaardig te noemen. Ik betwijfel of jij ook zo je vinger op zou steken.

Kritiek plaatsen is makkelijk. Je hebt verstand van de dingen, dat heb je meerdere malen laten blijken maar probeer dat ten goede te laten komen. Nu jaag je mensen tegen je in het harnas!

De soep word nooit zo heet gegeten als dat hij werd gekookt Wiggie

Gelukkig is het de eerste optie Boris. Ook is het goed om te horen dat jullie elkaar persoonlijk kennen. Lessons learned vandaag.
En nu weer ontopic! :)

Haha ik vond de grap van boris wel leuk, en heb er ook om gelachen :D

Maarja, ontopic maarweer

Meneer van Gent, topwerk!!

verder

Ik hoop dat dit 'uitdagende' projectverslag nog wel verder gaat...

Ruud

Ik hoop dat dit 'uitdagende' projectverslag nog wel verder gaat...

Ruud

Als het aan mijn licht dat wel
Maar de doktoren hebben bij mijn Slokdarmkanker gekostateerd
En zit momenteel in het onderzoek faze moest gisteren wel onverwachts voor 4 uur in het ziekenhuis komen
Heb 3 zakjes bloed gekregen
En moet Maandag door de ct scan
En dinsdag een echo van mijn nek
En dan wachten op de uitslag
Verders maar afwachten dan

Back