Of, nog leuker, met VSP (nog niet eerder gezien bij een Springer).
Laat ik nu net een setje hebben liggen die weg mag

Maar zonder gekheid op een stokje, VSP is leuk als je al ervaring hebt met modelbouw, Als groentje is VSP echt een NO GO....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Of, nog leuker, met VSP (nog niet eerder gezien bij een Springer).
en verander hem een beetje
Schepen worden met een bepaald doel gebouwd, en daarom zien ze eruit zoals ze er uit zien.
Een veerboot en bergingsjager in één, dus het klopt niet hele maal
eigelijk heet ze de elbe.
De elbe was de sterkste sleepboot terwereld tot de zwarte zee kwam
nee ze hete zo als Baggeraar al zij haar hele leven Holland, + De Elbe en de Holland zijn zelfs erge concurrenten: de Elbe voor Smit uit Maasluis en de Holland voor Doeksen op Terschelling.eigelijk heet ze de elbe.
De elbe was de sterkste sleepboot terwereld tot de zwarte zee kwam
Van hun eigen site begrijp ik dat hij als sleepboot is gebouwd ( Wanneer er 's zomers veel drukte was met de veerdienst, sprongen sleepboten bij voor passagiersvervoer) en niet als passagiersschip met een trekhaak.
Bergingsjager ben ik zelf ook geweest in een sportyak met 2 riemen.
Die term zegt dus helemaal niets over een schip.
Je bewering dat Roels verhaal niet klopt kan ik dus niet ondertekenen.
de sleper is van kartonnen spanten waar ik houten stokjes omheen heb gelijmd en daar om heen zit een laag folie en daar omheen een laag duck tape en daar zit nu een laag verf op.
de opbouw is een witte opbouw de brug moet nog komen
*kuch* Vaker mythbusters kijkenKlinkt niet echt als een degelijke voorbereiding om daarna een waterdicht schip te maken dat een beetje golven kan weerstaan. Folie, ducktape? Ik krijg flashbacks naar McGyver...![]()