scratch p-66 vultee vanguard WWII

wat is een achterdoener??

nu eerst een Toni Clark Tiger Moth afmaken (nondeju net gemerkt dat ik mijn aangepaste rolroeraansturing in spiegelbeeld gemaakt heb) van de winter verder met de tunderbolt

ondertussen is wat nieuw speelgoed binnen :lol:

20120313183504.jpg

hahaha...;dat een West-vloams dialect woord...
iemand die je na aapt..... :lol: :lol:

wat is een achterdoener??

nu eerst een Toni Clark Tiger Moth afmaken (nondeju net gemerkt dat ik mijn aangepaste rolroeraansturing in spiegelbeeld gemaakt heb) van de winter verder met de tunderbolt

ja die scharnieren zien er best mooi uit hoor.
en de prijs zit ook goed, want als je je zelf het rds systeem wilt maken heb je toch een daaribank nodig, en moet je een alu buis van 20mm kopen....+ het werk....

rds systemen bestaan natuurlijk ook kant en klaar....

ga ik doen in mijn P47 (is 60 size)
Ik ben ook erg gecharmeerd van deze scharnieren (ergens in dit draadje eerder gepost)

thanx

@femmo : ik hem nu ook mijn andere rolroer klaar.Daarbij van de gelegenheid gebruik gemaakt om het systeem van rds beter uit te leggen, mn. de gleuf voor de sturing....de gleuf moet dus exact even dik zijn als de gebruikte staaldraad

de volgende stap zal dan rinchtingsroer verder maken en onderkant vleugen dicht maken

Laatst bewerkt:
nee hoor, gewoon meten....
en de speling van ik op door een met een pletwals een alu plaatje te maken....foto zal volgen....

Tis jouw keus natuurlijk, maar een klein viertaktje zou niet misstaan op deze kist......staan er volgens mij zelfs te koop op dit forum

edit;

HIER dus

Laatst bewerkt door een moderator:
@ femmo: dit motortje, een os modelletje, heb ik hiet al een dikke 20 jaar liggen.
Het heeft een stuk of 4 vluchten gehad toen der tijd, en dat was het....
Ik wil dan ook dit motortje, een nieuw leven geven.

Laatst bewerkt:
Back