Zo,
om te bewijzen dat er wel degelijk getimmerd (o.a.) wordt weer een paar plaatjes.
Overigens gisteren even bij de modelvliegclub in Ede wezen kijken om de smaak nóg meer te pakken te krijgen en eens kennis te maken met Berto.
Erg leuk en indrukwekkend. Dank voor de gastvrijheid!
Zoals te zien op de foto's inmiddels het neuswiel en motorsteun op de plaats. Motorschot is opnieuw gelakt om ook het hout in de doorboringen te verzegelen tegen brandstofresiduen. De motorsteun zit inderdaad nog steeds scheef omdat de originele gaten gevolgd zijn.
Met de 11x6 prop blijft (juist?) genoeg ruimte (meer dan 4 cm) over t.o.v. de grond.
Tankje zit inmiddels op zijn plek en is aangesloten en de nieuwe motorkap is bijna gereed. In tegenstelling tot het origineel is deze niet uit één stuk gesneden maar is samengesteld.
om te bewijzen dat er wel degelijk getimmerd (o.a.) wordt weer een paar plaatjes.
Overigens gisteren even bij de modelvliegclub in Ede wezen kijken om de smaak nóg meer te pakken te krijgen en eens kennis te maken met Berto.
Erg leuk en indrukwekkend. Dank voor de gastvrijheid!
Zoals te zien op de foto's inmiddels het neuswiel en motorsteun op de plaats. Motorschot is opnieuw gelakt om ook het hout in de doorboringen te verzegelen tegen brandstofresiduen. De motorsteun zit inderdaad nog steeds scheef omdat de originele gaten gevolgd zijn.
Met de 11x6 prop blijft (juist?) genoeg ruimte (meer dan 4 cm) over t.o.v. de grond.
Tankje zit inmiddels op zijn plek en is aangesloten en de nieuwe motorkap is bijna gereed. In tegenstelling tot het origineel is deze niet uit één stuk gesneden maar is samengesteld.