the Wings Nistelrode , verzameltopic

Haha dat vind ik opich niet zo'n mooie. Aangezien dat ook de airwolf is.. en die zie je zoooo veel :p Ik zit op het moment even te kijken naar een Hughes 500E Army van Heliartis, een romp voor een 500 size heli, dus moet even kijken of dat past...

Vind ik persoonlijker een mooier model, kijk de meeste rompen die te koop zijn zijn afgezaagd, daar kun je niet omheen. Wil je echt iets speciaals, dan ga je of HEEEL veel betalen, of je moet hem zelf maken.

Een bell 222 zie je tegenwoordig echt heel veel, en die kom ik persoonlijk meer tegen ook. Vind de Hughes een leuk model, lekker kleine romp, en een wat sportieve uitstraling.

Je hebt gelijk michael. Ik zit op internet te kijken, maar veel dezelfde rompen of rompen waar een prijskaartje aan hang waar Dagobert Duck $ tekens van in zijn ogen ziet. Als je die laat crashen dan ben je meteen goed arm geworden en is de hobby geen hobby meer.:(

Ik ben uitgedacht.8)

@Rob:
Dan heb je de 500 toch nog snel weer airborne. Fijn.
Ik ga de atom toch nog een keer herbouwen in de stretch-uitvoering. Met nog wat aanvullende nieuwe onderdeeltjes (gelukkig tientjes-werk) zou het goed moeten komen.
Waarschijnlijk met een week of 2 wel weer in de lucht.

Ondertussen is de 450 al weer bijna testklaar. Met dank aan Jurgen, die nog een linkje in de goede maat had liggen.
Eind van de week afstellen.

Dankje johan voor het meedenken, maar de romp die je aangaf is voor een 450'er :p Ik heb op moment even contact met Heliartis, die hebben een hele mooie romp voor een trex500, mischien dat deze past, aangezien de eco8 een 500 size heli is

Dankzij jou, Jurgen.
Ik moet natuurlijk wel wat onderdeeltjes bestellen, dan is mijn voorraadje weer op peil. Maar dat gaat over weinig, en heeft geen haast.

Net gehoord dat de atom-onderdelen er volgende week zijn. Dus valt ook mee.
Ondertussen nog wat lagers vervangen, schoonmaken etc, en de tail voor de 550-versie weer opbouwen
Ik ga dat nog een keer proberen. Moet goed te krijgen zijn.

Ik denk er elke dag aan Jurgen . :D

Als je in de buurt bent kan je het stuk folie afhalen en dan kan ik snel je stickertje maken .

Ik lees anders wel wanneer je gaat vliegen bij redelijk weer.

Mvg Johan

Waarom niet een starthaak inlijmen en met een bungie elastiek starten ?

Doe ik met al mijn schlecht uit de hand te starten modellen. :D

Mvg Johan

hhhmmmm zou dat met dit formaat zwevers werken johan?? weet je het probleem is de dikke romp je kan hem niet echt goed vasthouden:nooo: en het is n alraund zwever te vergelijken met de last down van staufenbiel maar deze is vintage en heb ik gerestaureert:yes: die heeft toch wat snelheid nodig in de start:yes:als je n goede gooier hebt gaat dit perfekt!! en power heb ik genoeg:yes: en voor het landen heb ik perfekte stoorkleppen om niet het veld over te schieten:mrgreen:

@michael jij mag gooien als je dat goed kunt want t is geen kleintje:grin:

haha ik ben zelf ook geen kleintje haha XD nee, kijk proberen lukt altijd. Mn funjet kan ik ook goed opgooien. tis wel een klein licht ding, maar deze is ook lastig om op te gooien...

Maargoed, komt er eerst maar eens mee naar de club, dan zien we wel verder :p

Back