the Wings Nistelrode , verzameltopic

ja maar jij heb zoveel power met je funjet, dat je hem in welke stand dan ook, recht kunt trekken. En zo niet dan vlieg je toch op zijn kop weg.
Voor jou allemaal geen problemo:D

Dat zie je verkeerd jurgen. Ik heb voor het kistje TE veel power eigenlijk.

Ik mag bij het starten niet te veel gas geven, als ik iets te veel gas geef, gooit het kistje zichzelf op zn kop door het koppel. ik kan dan niks corrigeren, omdat het kistje best wel zwaar is, en met lage snelheden hebben de roeren dus vrijwel geen nut!! ook mede door het koppel, moet het kissie zo recht mogelijk, en toch meteen beetje snelheid opgegooid worden.

Jaja, je zou het niet zeggen. maar stiekem ist nog wel een kreng om te gooien jah :p

Als het goed is krijgt de Fourstar dit weekend z'n maiden.
Waarschijnlijk zijn wij er zondagmiddag. Hopelijk is Sanka er dan ook om de Fourstar voor het eerst het luchtruim te laten zien.

Ik ben erg benieuwd hoe hij vliegt.

mvg Frank

haha ik ben zelf ook geen kleintje haha XD nee, kijk proberen lukt altijd. Mn funjet kan ik ook goed opgooien. tis wel een klein licht ding, maar deze is ook lastig om op te gooien...

Maargoed, komt er eerst maar eens mee naar de club, dan zien we wel verder :p

:rolling: deze is niet echt te vergelijken met n funjet michael:grin:meschien ga ik er zo,n startkar voor maken dat schijnt ook erg goed te gaan:yes:ik zal wel ns kijken hoe dat ik dat ga aanpakken zelf gooien is in iedergeval geen!! optie:grin:

morgenvroeg moet ik voor mijn zoontje gaan rijden naar slabroek en hem om 12 uur weer ophalen. Gezien het weer dat er een grote kans bestaat dat ik in de tussentijd weer even op het veld te vinden ben.:D

welke kleur wou je hebben op de Helibuis ?

Snij ik hem straks even.

Of ik er ben zaterdag weet ik nog niet , kon wel eens te koud zijn voon mijn kaak als het waait .

Maar dan kan je hem in ieder geval halen als je in de buurt bent.

Mvg Johan

Nou op het veld geweest en met de zaggie gespeeld. De eerste vlucht ging goed, maar de 2e.................................. ging goed fout. Ik was hem kwijt door de zon en toen kwam hij achter mijn rug loodrecht naar beneden.

De zaggie is terug naar de reparatiebank. Motersteun is afgebroken en foli gescheurd. Voor de rest lijkt de schade mee te vallen.

Even lijmen en de folie weer strijken en dan denk ik dat hij er weer tegen kan.

Jammer. Ik heb ook altijd last van de zon als ik er in de ochtend ben. Ik vlieg dan meestal op het linker deel van het veld, of ik ga aan de andere kant staan. Tenminste als ik alleen ben.
Het is te repareren begrijp ik. Dus heb je weer wat te prutsen.

is al weer geregeld. Hij ligt nu weer te drogen. Hij kan in princiepe morgen weer in de lucht. Alleen dat laat ik even weer door een expert doen, want ik denk ook dat hij even opnieuw afgesteld moet worden

is er vanavond (denk het niet) nog iemand op het veld, zoniet ben ik er met goed weer morgen.

@eric
mail of sms jij mij maar als jij je accu's binnen hebt.

Back