Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wordt volgend weekeind wellicht ingevlogen.
Hoi Jeroen,
Emile Huibers en Peter Lubach vliegen deze kisten bij ons op de club.
Emile had de zijne net boven de kilo (4S 2W20 hetrc) en peter er net onder (3S 2W hetrc).
Ik heb zelf een rondje met die van peter mogen rond vliegen voor en na zijn modificatie aan zijn nozzle, de kist had namelijk erg veel up-trust waardoor die met volgas uitgetrimd wel mooi vlakvliegt maar met minder gas (half of gas dicht) die kist erg snel zakt.
Dit is voor de inverterd vlucht en meskant vlucht ook niet echt wenselijk maar nadat peter de nozzle met een extra kokertje goed had uitgericht vliegt het als een F3A kist.
Daardoor kun namelijk het zwaartepunt (was voorheen uit compromie veel na voren) veel neutraler gekozen worden.
Nu kun je ook alles met halfgas en ook natuurlijk volgas snaarstrak vliegen waaronder ook zeer goed meskant slowrols etc.
Voor de mod gaf ik em een 5-je en na mod een 9+ dus echt wel een aanraader ;-)
Kwaliteit van de kit is erg goed alles past mooi in elkaar en zeer compleet.
Grtz,
Heino
Hoi Jeroen,
Emile Huibers en Peter Lubach vliegen deze kisten bij ons op de club.
Emile had de zijne net boven de kilo (4S 2W20 hetrc) en peter er net onder (3S 2W hetrc).
Ik heb zelf een rondje met die van peter mogen rond vliegen voor en na zijn modificatie aan zijn nozzle, de kist had namelijk erg veel up-trust waardoor die met volgas uitgetrimd wel mooi vlakvliegt maar met minder gas (half of gas dicht) die kist erg snel zakt.
Dit is voor de inverterd vlucht en meskant vlucht ook niet echt wenselijk maar nadat peter de nozzle met een extra kokertje goed had uitgericht vliegt het als een F3A kist.
Daardoor kun namelijk het zwaartepunt (was voorheen uit compromie veel na voren) veel neutraler gekozen worden.
Nu kun je ook alles met halfgas en ook natuurlijk volgas snaarstrak vliegen waaronder ook zeer goed meskant slowrols etc.
Voor de mod gaf ik em een 5-je en na mod een 9+ dus echt wel een aanraader ;-)
Kwaliteit van de kit is erg goed alles past mooi in elkaar en zeer compleet.
Grtz,
Heino
Hoi Jeroen,
Hier de pics van Peter en zijn Viper zoals beloofd.
Hoop dat jullie hier iets mee kunnen doen
Grtz,
Heino