Topic NK 2011 aangepast naar NK 2012 ?????

Discussie in 'Electro onroad' gestart door patrickjo, 21 okt 2010.

1. Tazman

Tazman

Lid geworden:
    22 mrt 2009
    Van Deventer weet ik het niet maar heb wel een paar filmpjes van de Pro10 NK op Gouda op youtube gezien.

mvg Roy

2. Alex F.

Alex F.

Lid geworden:
    25 okt 2006
    Die ken ik :). Heb je de andere filmpjes van tim van de paasrace op de mach etc ook bekeken? Was ook een super race (behalve de kwalificaties dan:eek:nweer:)

3. Tazman

Tazman

Lid geworden:
    22 mrt 2009
    Nee helaas niet.
    Heb wel op de Corally site een foto gezien van een pancar in the full wet.
    Linkjes van de filmpjes??

mvg Roy

4. Alex F.

Alex F.

Lid geworden:
    25 okt 2006
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015
  5. Alex F.

Alex F.

Lid geworden:
    25 okt 2006
  6. Alex F.

Alex F.

Lid geworden:
    25 okt 2006
    Voorstellen voor 2012 staan op de website. Ben je verhinderd om naar de sectie vergadering et gaan dan zou ik adviseren een machtiging te geven aan iemand die wel gaat.

7. Matthijs NED 469

Matthijs NED 469

Lid geworden:
    5 dec 2004
    voorstellen zien er goed uit (mijn bescheiden onroadrookie mening..), Mod lekker vrij laten, Stock met cirtix en 13.5 en ride bandjes voor allemaal, dan ben ik er volgend jaar bij (en bij de ETS, als we toch al met dezelfde regelementen rijden ;-) ).

8. hanskez

hanskez

Lid geworden:
    13 sep 2004
    bc10 voorstellen, gaat 70% over geluidsreductie zijn er ergens problemen met het geluid dan?

9. Alex F.

Alex F.

Lid geworden:
    25 okt 2006
    Bij de mach is er sowieso een geluidsprobleem maar wellicht even in het nitro onroad deel van dit forum navragen.

10. M7H

M7H Forum veteraan

Lid geworden:
    4 mei 2004
    wanneer is dat bungalowpark bij Rucphen af?....

11. Roelof

Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    20 aug 2003
    Primaire doel van die bungalow park is het herbergen van de wintersporters en de rijders van grote wedstrijden bij de BB, je zult daar geen last van hebben.

12. madmini

madmini

Lid geworden:
    18 nov 2009
    tot in tegenstelling van heemstede ligt er straks rond het circuit in ruchpen een geluidswal van een metertje of 40 rond het circuit, geluids overlast naar bungalows, dacht het niet....

13. Novarobbi

Novarobbi

Lid geworden:
    14 nov 2009
    Jongens, ook in Rucphen gaat vroeg of laat het geluidsverhaal meespelen. Zeker als dat bungalowpark er komt, en geloof me dat komt er.

Je kan zelf wel begrijpen dat die mensen ook een bepaalde rust zoeken en als daar de hele middag en avond brandstofauto's rond rijden dan begrijpt iedereen wel dat ook daar het "geluidsprobleem" vroeg of laat aan de orde komt.

Je kan daar geluidswallen plaatsen, maar gezien de tweede skibaan ligt de racebaan nu in een trechter en die trechter is gericht op het toekomstig bungalowpark......

14. Tazman

Tazman

Lid geworden:
    22 mrt 2009
    Tja en die generators/compressors van de 2e skibaan maken geen herrie?
    Ben er dit jaar geweest maar de hele dag luisteren naar dat ding gaat ook op de zenuwen werken.

mvg Roy

15. Joost K.

Joost K. Forum veteraan

Lid geworden:
    18 nov 2004
    Volgens mij is dat nog steeds een brandstof issue en hoort het nog steeds niet in een electro topic thuis...

16. hanskez

hanskez

Lid geworden:
    13 sep 2004
    dit zijn of ware nood generators/compressors tot de echte in gebruik worden genomen en die hoor je bijna niet.

mvg Hans

17. hanskez

hanskez

Lid geworden:
    13 sep 2004
    heb je helemaal gelijk in joost.

mvg Hans

18. petter

petter

Lid geworden:
    13 feb 2005
    Zo jammer... Waarom M.A.C. de Baanbrekers nu gelijk zo negatief benaderen?

Ja, de plannen zijn er, maar hoe het gehele gebied ingevuld gaat worden is nog een vraagteken. Daarnaast zal het allemaal betaald moeten gaan worden.
    Laten we dus niet op de zaken vooruit gaan lopen en nu al gaan roepen dat Rucphen ook problemen heeft met het geluid of dat ooit gaat krijgen. Het bestuur houd de ontwikkelingen in de gaten en heeft regelmatig overleg met de gemeente over de gang van zaken.

De geluiden rondom de skihal zijn inmiddels ook afgenomen, er waren tijdelijk extra sneeuwmachines geplaatst om de nieuwe hallen zo snel mogelijk van sneeuw te voorzien.

Maar we gaan weer ontopic, praten over het NK 2012.

Laatst bewerkt: 2 dec 2011
  19. Novarobbi

Novarobbi

Lid geworden:
    14 nov 2009
    Het gaat er niet om dat de Baanbrekers negatief benaderd worden, het gaat er om dat als er een bungalowpark komt je zelf ook wel na kan denken. 1+1=2, en ik heb niet gezegd dat het speelt, maar dat het vroeg of laat ook gaat spelen, zeker als dat park er komt.

Ik zie het liever ook niet gebeuren omdat er bij de Baanbrekers veel brandstofleden zijn. Niemand zit er op te wachten en ook ik niet.

En zoals je zegt weer terug ontopic

20. Frans Heinsbroek

Frans Heinsbroek

Lid geworden:
    12 jan 2005
    Volgende week zondag de sectievergaderingen in de bekende hal in Nieuwegein ( Blokhoeve ) De voorstellen die gedaan zijn staan op de nomac website onder algemeen.

Deel Deze Pagina