Topic voor : Servonaut, Beier-USM-RC en MFU en alle Besturings en Verlichtingssystemen.

Dit is in dit geval voor de USM-RC 3 maar dat zou niks uit moeten maken

Screenshot-6.png

Prop 16 is bij mij de "draaiknop op de paladin"

Screenshot-7.png

Screenshot-8.png

Screenshot-9.png

Screenshot-10.png

Zoals hier te zien geprogrammeerd in de zender de channels komen overeen met de channels in de beier

20230404-202426.jpg

Heb moeilijkheden met Beier youtube-dlg. Geeft als het omgezet moet worden naar mp3 geeft hij steeds error. Wie heeft een oplossing

Wil geluiden van vrachtwagens gebruiken in Beiermoduul usm-rc-s. Maar deze moet je downloaden van youtube via youtube-dlg naar een mp3 bestand en deze word dan weer in audacity. Maar kan geen youtubevideo omzetten naar een mp3 bestand. Dan druk je op het wolkje met pijl om te downloaden en dat geeft dan een error. Vroeger was het geen probleem maar nu continu error.

Samen gevat.

Je YouTube downloader werkt niet.

Er bestaan tal van dat soort programmas. Probeer eens een ander zou ik voorstellen.

Bedankt voor de reactie. Welke progamma's gebruiken jullie ben altijd een beetje bang om virussen en spam binnen te halen met gratis programma's.

Klopt ik ook. Zal eens kijken welke het was.
Zal ook een bericht plaatsen op BeierForum, dat YT dlg niet meer werkt voor velen. Ze stoppen het wel nog steeds bij de software.

Frits, wat voor geluiden bedoel je eigenlijk? De meeste Truck geluiden worden meegeleverd. Zelf heb ik nog niet een motorgeluid gemaakt, maar zou er één van een DAF 1600 moeten maken. Alleen nog geen geschikt bestand gevonden.
Wel veel mobilofoon, sirenes etc op deze manier gemaakt.

Zoek voor trucks verschillende geluiden b.v claxons truckse fluit,galopperende paarden en scania heeft de klapper sound als uitlaatgeluid

Beier heeft zelf hele goede geluidsbestanden van Scania’s, ook open uitlaat. Je kunt het wiel opnieuw uitvinden maar dat hoeft niet, zoals Fred al schreef.

Enne, galopperende paarden??

Back