over 2 weken ga ik weg en ik heb echt een boel leuke tips gekregen ik houd ze in mijn achterhoofd omdat ik een leuk aanbod van een angel heb gekregen en dus eigenlijk geen cent wil missen en je zit bij een shockflyer-delta al gouw op de 75 100 euro in de eu (bestel niet uit china aub geen reacties hier op die heb ik altijd als ik dit plaats

)
mijn broertje die neemt een solo pro mee en ik heb de vorige vakantie met een zelfgebouwde ask 13 van depron ook een hele hoop lol gehad
pas ik de herfst vakantie dan zal ik een model gaan aanschaffen omdat die angel s30 gewoon voorrang heeft en daar heb je geld voor nodig en op je 14e ja dan zit je krap in kas
ik wil jullie hartelijk bedanken voor alle informatie die ik heb gekregen en ik hoop dat andere mensen ook hier uit een leuk vliegtuigje kunnen kiezen maar het duurt nog een tijdje voor ik mijn vakantievliegtuig ga bouwen/kopen maar als ik het ga doen laat ik het zeker weten
@henri
mijn keuze gaat niet zo zeer naar echt unlimited 3d een zagi is zat voor mij alleen heb ik er al een liggen maar een 1200mm zagi is een beetje aan de grote kant op een camping

een mini mag ik heb al een magister en ik ben echt dolblij dat ik nu lekker mag vliegen waarmee ik wil dus een mini mag is niet echt iets voor mij.
@volhout
een depdart is zeker een leuk kistje dus die zal ik zeker ook in mijn achterhoofd houden
@ph-mel
een edf doe ik maar niet ik wil hem graag lekker stil hebben dat niet mensen van de andere kant van de camping aan komen van wat is dit voor een herrie :s
@calmatosport
fenix 80 vind ik eerder een beginners kistje met (bijna) elke kist kun je wel stunten zo kan mijn magister ook prophangen en meskant (vraag me niet hoe

) maar toch vind ik het te veel een beginners kist maar leuk dat je mee denkt
hartelijke groeten robert boxhoorn