Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@P51K3: Mwja, kweet nie. Als je geen haast hebt dan kun je de vlieger 27 feb. mee laten komen naar het NK F3P (rplanes.nl heeft daar altijd exclusief een stand met spulletjes). Dan kunnen Ronald, Phil of Jasper hem verder deze kant op brengen. Zelf oppikken in Zevenbergen kan natuurlijk ook (ik ben er niet bij de 27e). Of even overleggen met RuuD79 op het forum, da's de eigenaar van het shopje. ;)

Thnx voor de informatie. Gaat goed komen. Kan nog wel wachten. Heb nog een Extra liggen van Greatplanes (ex-bympie), dus die vlieger kan ik ook nog bouwen voorlopig.

De 27e it is ;)

@P51K3: Mwja, kweet nie. Als je geen haast hebt dan kun je de vlieger 27 feb. mee laten komen naar het NK F3P (rplanes.nl heeft daar altijd exclusief een stand met spulletjes). Dan kunnen Ronald, Phil of Jasper hem verder deze kant op brengen. Zelf oppikken in Zevenbergen kan natuurlijk ook (ik ben er niet bij de 27e). Of even overleggen met RuuD79 op het forum, da's de eigenaar van het shopje. ;)

dit is onder het kopje nuttige info ;)

zal er ook ff over nadenken , maar nadenken heb ik ondertussen ook gedaan ,conclusie : heb nu voor het raggen een mooie disc en geebee , voor het figuurfladderen een semi goede nexus en een nette wedstrijd kist deluxe , dus eigenlijk heb ik genoeg spul om fatsoenlijk te kunnen raggen en fatsoenlijk te kunnen F3Pén .

een extra donuts kopen is dan meer voor de heb, en verzadigd tijdelijk mijn koopdrift ,maar is verder zinloos ;)...sprak de verstandige kant van junkie :)

btw ;maris vond de geebee erg leuk , en was blij met het formaat ;)

zo , de disc knapt weer op , mooi voorzien van doorzichtig stickervel voor de hufterproofheid , nog afkomstig uit siggy's voormalig bedrijf .

Zo is dat junkie. Vol is vol. Ik heb voor het serieuze werk mijn originele Zicral. Voor de drukke alles bij elkaar dagen een gekloonde Zicral. Maar in de Olifant bleek dat zelfs met twee tegelijk vliegen het figuurvliegen onmogelijk was. Gewoon een frontaaltje met Vinni gehad. Ook de GeeBee vloog met twee anderen maar er werd spontaan een dubbeldekker in gedrukt. Dus solovliegen is een must, met de GeeBee's dezelfde kant op en anders iets dat afgeragd kan worden (ik heb een 6mm disc-achtige).

Eerst lekker oefenen met wat je hebt. Als je behoefte aan wat beters hebt, dan pas kijken naar wat nieuws. Gewoon niet meer als al die aasgieren hebbe hebbe. ;)

Zo is dat junkie. Vol is vol. Ik heb voor het serieuze werk mijn originele Zicral. Voor de drukke alles bij elkaar dagen een gekloonde Zicral. Maar in de Olifant bleek dat zelfs met twee tegelijk vliegen het figuurvliegen onmogelijk was. Gewoon een frontaaltje met Vinni gehad. Ook de GeeBee vloog met twee anderen maar er werd spontaan een dubbeldekker in gedrukt. Dus solovliegen is een must, met de GeeBee's dezelfde kant op en anders iets dat afgeragd kan worden (ik heb een 6mm disc-achtige).

Eerst lekker oefenen met wat je hebt. Als je behoefte aan wat beters hebt, dan pas kijken naar wat nieuws. Gewoon niet meer als al die aasgieren hebbe hebbe. ;)

dat besef heb ik nu ook , koop ik nu toch een nieuwe donuts , ligt hij eerst nog maanden in de kast , en ben ik er aan toe is dat inmiddels een klassieker waar je bepaalde figuren niet eens meer mee kan vliegen ;)

bovendien heb ik op de reserve bank ook nog de clik/hellcat en aito , dus genoeg raggers

*gaat de disc inregelen *

@junkie, was gezellig gisteravond, veel plezier met de Beegeel, hou hem heel!
Vanmiddag hand van de meester voor het zwaartepunt xerces.

Zo net terug uit Almere, was best wel koud. Wel wat mooie filmpjes :yes: die zal ik vanavond ff uploaden.

@ Junkie: vlieg idd eerst met wat je hebt, een nieuwe serieuze kist kost je in totaal toch weer minimaal 200 à 250 euro. De Deluxe is een prima kist :yes:

Als je op Google zoekt op Fabien Turpaud, Donatas Pauzuolis, David Duval, Nicolas Pietu, Gernot Bruckmann of Martin Müller dan zie je waar de wereldtop mee vliegt (Weinig filmpjes van Niels :mrgreen:).

Wacht nog steeds op een sponsor ;) :mrgreen:
je uitleg is duidelijk en overtuigend , ik ga dan toch voor donuts , deze lieverd
elipsiaftgroot.jpg

al ben ik nog meer een beginner ,en zal het verschil ook nog niet erg merken , al merk ik wel degelijk het verschil tussen de nexus ,en deluxe , dan is deluxe toch veel fijner !!

uiteraard zet ik eerst de clik en nexus in voor bepaalde figuren , lukt dat , dan durf ik het ook met deluxe of straks de FT
zie bouwverslag, dan gaat ie echt pas lekker vliegen:
Bouwverslag Elipsia FT

wel een beetje meer werk, echter heb je nog tijd genoeg :p

Zo net terug uit Almere, was best wel koud. Wel wat mooie filmpjes :yes: die zal ik vanavond ff uploaden.
Was zeker koud, eerst thuis maar een blik soep opgewarmt..., maar wel interesant, veel FBL ;-)

Overduidelijk verhaal Sleur. Zodra geld deze maand weer gestort is ga ik een donuts bestellen. Komt dat overigens een beetje netjes aan, als je het daar besteld? (het is toch een doos met dun schuim).

@Kris: Ik hoorde Look en Nickos gisteravond praten over vliegen aus das field.. Dus ik denk dat je niet de enige bent als je gaat (maar zeker weten doe ik het dus niet)

@Junk: Heb je nog de filmpjes van gisteren klaar staan
@Frank: idem :)

Twee filmpjes van gisteren waarvan 1 de publicicatie in kan.

komt later op de avond...

Lekker dagje gehad.
Vanmorgen een ouderwets gezellige verjaardag bij mijn vader en moeder gehad.
Onder het genot van een zelf gemaakte groentesoep en stoofpeertjes met draadjesvlees :-)
Vanmiddag de box even opgeruimd en een hoop zooi weggegooid.Morgen even wat spullen van boven verhuizen naar de verkregen ruimte in de box,ruimt weer heerlijk op ;-)

Werkt goed he Siggery, beetje opruimen :). Had het mijzelf ook voorgenomen om te doen vanmiddag..

Helaas niet veel van terecht gekomen. Wat overigens in het voordeel van de Tigermoth is.. Want die staat bijna gereed voor zijn re-maiden..

Hopelijk wordt het snel goed weer en wil RonaldR mij even bij staan bij de knuppels tegen die tijd :)

Wacht nog steeds op een sponsor ;) :mrgreen:

zie bouwverslag, dan gaat ie echt pas lekker vliegen:
Bouwverslag Elipsia FT

wel een beetje meer werk, echter heb je nog tijd genoeg :p

ik tijd genoeg ? , echt niet :(

wel een werk dat bouwverslag :( , ik wacht wel tot jij klaar bent met je FT , scheelt mij een hoop werk zie ik al ;)
dus vast gereserveerd voor junkie :D

jeetje , wel een hoop tijd in da disc gestoken , hij is weer herboren , nu met richtingroer .

Werkt goed he Siggery, beetje opruimen :). Had het mijzelf ook voorgenomen om te doen vanmiddag..

Helaas niet veel van terecht gekomen. Wat overigens in het voordeel van de Tigermoth is.. Want die staat bijna gereed voor zijn re-maiden..

Hopelijk wordt het snel goed weer en wil RonaldR mij even bij staan bij de knuppels tegen die tijd :)

Het geeft een heerlijk gevoel als alles weer opgeruimd is.
Morgen even nieuwe lamellen in mijn hobbyhok ophangen,deze kwam ik vanmiddag ook nog tegen tijdens het opruimen van de box.Ziet die ruimte er ook weer lekker fris uit.
Dan nog even wat vliegtuigen de deur uit doen,dan kan ik ook weer eens plaatjes draaien ;-)

Morgen even nieuwe lamellen in mijn hobbyhok ophangen,deze kwam ik vanmiddag ook nog tegen tijdens het opruimen van de box.Ziet die ruimte er ook weer lekker fris uit.
Dan nog even wat vliegtuigen de deur uit doen,dan kan ik ook weer eens plaatjes draaien ;-)

Ik zoek nog iets snels,iets voor acro, en iets voor binnen!:D;)

Je weet t he.. Aasgier nr 1 meld zich, zodra er vliegers de deur uit moeten om ruimte te maken ;)

Damn, aasgier nr 1 is zojuist vervangen zie ik al...

Multiplex Xeno vligend vleugeltje nodig? Retesaai, vliegt prima, met Aeronaut carbon klapprop, Turnigy brommer, 30A Plush regelaar, twee HS-82 MG servo's en twee 3S 2000mAh LiPo's. Voor 125 eypootjes. Voor 25 eypo extra inclusief Spektrum AR500 ontvanger.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back