Tijdje terug op TV geweest. Leuke film
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Denk dat ze misschien het verschil nog wel weten (ze krijgen het voordeel van de twijfel) maar toenertijd (en nu nog?!?) zal het niet zo gemakkelijk zijn geweest om een Mig 29 voor zoiets te regelen.die weten niet eens het verschil tussen een MIG 29 en een F4 Phantom
Hoi Jesse,
Ik heb helemaal geen Iron Eagle serie in mijn bezit, hoef ik ook niet!
groetjes,
Jan
momenteel hier behoorlijk wat films waaronder enkele instructiefilms origineel. Verder al 15 dvd's vol met vliegtuigboeken. waaronder hele series Sqaudron signal, profile en andere boeken.Al met al een paar duizend.
Ook russische en andere oostblok uitgaven.
Kortom een heel archief dat nog wekelijks groter word.
Niet gekocht, maar laatst gehuurd bij de videotheek: The Red Baron.
Ik vond het best een fatsoenlijke film ... historisch drama vind ik wel de juiste benaming. Dus niet te vergelijken met het niemendalletje dat Flyboys was.
Hebben jullie hem al gezien? ... en wat vonden jullie?
Mensen als "freak" kenmerken is vaak contra-productief, maar goed.Ik heb me geregistreerd omdat ik een vraag heb met betrekking tot vliegtuigen en tv series. Ik heb via een zoekmachine dit forum gevonden.
Ik zit al een hele tijd met een serie in mijn hoofd (eind jaren 70 -iets zegt me 1978/1979- uitgezonden ik meen door de AVRO) die gaat over een ex WWII RAF piloot die een DC3 koopt en vervolgens een vracht luchtvaartmaatschappij (airline) start. Na verloop koopt hij er een bij en zo groeit het bedrijf ....
Geen idee hoe de serie heet, ik meen iets van Wings of Airline, maar dat is een enorm wilde gok.
Wellicht dat jullie als freak mij zouden kunnen helpen?
Alvast bedankt.
Martijn
Bedoel je deze niet?een film die ik ook in mijn kinder jaren gezien heb; men and their flying krates .
serie in de jaren 80: blacksheep sqadron , 1e afleveringen met p40 ,daarna de f4u corsair.
een film die ik ook in mijn kinder jaren gezien heb; men and their flying krates . (those Magnificent men in their flying machines!!)