De Viking Crown lounge of de Skybar komt al wat verder in vorm. Dat vervloekte ding weegt weer al vrij veel, en dan heb ik zo mijn best gedaan om lichte materialen te gebruiken en te verwijderen wat niet zichtbaar is, geen LED verlichting daar in te bouwen, maar stabiliteit zal er niet op verbeteren.
Alle details staan er nog niet op zoals trappen, railing, ligstoeltjes, enz. Dus nog zwaarder.
Dat torentje achteraan is de kids zone daar vertrekt een rode glijbaan tot aan dat kleine zwembadje een dek lager. De volleyball court is klaar alleen de vangnetten moet ik nog maken, of heet zo iets...
De kleur van het dak van de Skybar wordt natuurlijk wit. De ramen rondom moeten er nog op en de schoorsteen moet ik nog maken. Achteraan komt nog een minigolf en een rollerskaters baan. de klimmuur achter op de schouw maak in in klei en daarna trek in dat vacuum in plastiek, gewicht....

dit is de echte, maar een zusterschip. Die kinds zone is bij dit schip op de foto op een andere plaats. ook de terassen zijn hier iets anders, ze hebben er namelijk 5 van deze klasse.