Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben benieuwd.Robert komt met een verklaring over hoe wat waar.
Empathie....het noemt empathie. Zoek het op in google als je niet weet wat het is ( en het al helemaal niet voelt....)
Robert komt met een verklaring over hoe wat waar. ( en geloof me je wordt er niet vrolijk van)
@ ramses
Je opmerkingen gelezen. gewoon constructief zonder dit forum af te vallen. Groot meneer punt
Stevo
En voordat er conclussie's worden getrokken zal ik het even verduidelijken.
Ik WIL dat het goedkomt hier maar 1 en ander ligt buiten mijn cirkel van invloed.
Verder lekker blijven hobbyen, ik ga naar het vliegveld.
Ger Kovacs
{want hoelang gaat dit dan weer duren}.met een verklaring over hoe wat waar
Stekker er uit?( en geloof me je wordt er niet vrolijk van)
Het goede voorbeeldde eerste 100 berichten, 84 foto's en 11 verwijzingen gerepareerd.
.....................................
Stekker er uit?
Want een ergere mededeling kan het niet zijn.
Nu tijd voor een Leffe
Ik kan hier alleen maar met Amen op beantwoordenBertus: als iemand alleen maar negatief uit z'n nek kletst, zonder enige vorm van kennis over de reden of enige vorm van dankbaarheid ten opzichte van zijn gastheer, kan ík daar wel een gevoel voor opbrengen.
En geloof me: dat gevoel is niet positief.
Je had er beter aan gedaan om, zoals je een paar dagen schreef, te stoppen met dit draadje.
Harm , hulde daarvoor. We moeten onthouden dat info toevoegen de levenslijn van dit forum is. Niet het verwijderen van info zoals fotos om daarna uit te huilen dat dit forum niets meer voorsteld ( sommige leden zullen zich aangesproken voelen en dat is ook de bedoeling....)de eerste 100 berichten, 84 foto's en 11 verwijzingen gerepareerd.