Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Maar waarom we als hobbyist naar 300 meter mogen snap ik niet.
Onze Regelgeving is niet onwerkbaar. Nog sterker, het is prima te doen.
vind het nu niet echt iets wat leuk is
Helemaal waar.
Sommige regels vind ik ook onverklaarbaar.
Neem nu de max hoogte
Voor de hobbyist 300 meter en voor de commerciële vlieger die aan allerlei eisen moet voldoen 120 meter.
Ja dat weet ik dat het eigenlijk niet mag, wat ik zeg, is dat deze regel
mee is gekomen om 1:1 piloten op de grond te houden zonder de juiste
apparatuur.
* dat vermoed ik ieder geval *
Nog steeds vind ik dat dit opic naast het andere regelgeving topic thuishoort...
Ik niet. Het andere topic gaat specifiek over de feitelijke regelgeving. Dit topic gaat over het waarom....
Ik wel: ik vroeg ook NAAST
Dus een apart topic (dit dus) verhuisd naar die sectie. Overzichtelijker
Denk dat heydude bedoelt dat het daar allang niet meer over gaat. Het gaat juist over de huidige regelgeving hier. Vind het een beetje "verkeerd" benoemde draadje.Ik niet. Het andere topic gaat specifiek over de feitelijke regelgeving. Dit topic gaat over het waarom....
![]()
Word alles eindelijk duidelijk voor iedereen![]()
Volgens mij gaat dit gewoon over hobby gebruik. Kan in de laatste posts weinig commercieel in vinden.
Weet niet wat jij leest Boris?
Daarbij staat tussen haakjes regelgeving discusie
Dit heb ik later toegevoegd want toen ik dit draadje begon was er weinig duidelijkheid.
Weer later hebben de mods bepaald dat dit het hobby draadje werd omdat er toen inmiddels een apart commercieel draadje was ontstaan.
Maar gaat prima toch zo?
Je bent gelukkig nog steeds niet verplicht om het te lezen laat staan reageren![]()
Volgens mij was jij degene die juist 2 paginas vol had gemaakt met de vraag waarom je commercieel maar 120meter hoog mag. Het lijkt me niet hobbymatig nee.Volgens mij gaat dit gewoon over hobby gebruik. Kan in de laatste posts weinig commercieel in vinden.
Weet niet wat jij leest Boris?
Daarbij staat tussen haakjes regelgeving discusie
Dit heb ik later toegevoegd want toen ik dit draadje begon was er weinig duidelijkheid.
Weer later hebben de mods bepaald dat dit het hobby draadje werd omdat er toen inmiddels een apart commercieel draadje was ontstaan.
Maar gaat prima toch zo?
Je bent gelukkig nog steeds niet verplicht om het te lezen laat staan reageren![]()