Wat is jouw laatste RC helikopter gerelateerde aanschaf?

Zo.. Hoorde net dat ik 2 weken voor niks op mijn bestelling van Vario voor de MD 900 heb zitten wachten dankzij een fuckup van Vario zelf.... Eikels! Met een beetje pech zo weer 2 weken verder :-(

Wat had je besteld dan? Die heli leek me tamelijk compleet?

Groet, Bert

Ach ja.... is ook zo, dat was totaal tot op de draad versleten van het vele landen en opstijgen.... ;)

Groet, Bert

nieuwe PC met Windows 8 en SSD - card en Radeon-graphik
nieuwe Video bewerkingsprogramma
nieuwe Phoenix RC 4 Sim programma

alles was maar nodig na 5 jaren,
tijd vliegt ook, ha ha ;)

groetjes van Uwe

Nice Uwe, je bedoeld denk ik een SSD hardisk :D. Of zit er zo'n OCZ SSD PCI kaart in ? Welke CPU zit erin ?
Nu wachten op je video's ha ha ;)

Nice Uwe, je bedoeld denk ik een SSD hardisk :D. Of zit er zo'n OCZ SSD PCI kaart in ? Welke CPU zit erin ?
Nu wachten op je video's ha ha ;)

Dus nu kunnen we velen video's van je verwachten Uwe?
Haha gr Nick

Ja ja, het weer moet ook nog mee doen,
da heb ik nog geen update voor gekregen,

het is inderdaad een SSD harddisk,
en het videoprogramma moet eerst nog veel lezen en kijken hoe het werkt.

...ook gekocht:

full

thanks, Uwe

Laatst bewerkt door een moderator:
De asbak of die schroeven Uwe :D ? Of kreeg je die schroeven bj de asbak ? Welk videobewerkingsprogramma is het Uwe...jij bent volgens mij 1 van de weinige eerlijke mensen die een dergelijk programma koopt ;). Maar mp4 pakt tie niet zag ?

Ik ben ook aan het wachten Mark op de lipo's, als ik bij contact info kijk zie ik dat er wat vertraging is...ze zeggen alleen dat het bij international warehouse is maar daar valt blijkbaar ook Europa onder. Ach ja ik heb de tijd :D

International Warehouse Order Delays

Anthony Sep 26 • Announcements
To our valued customers,
Due to changes in postal company procedures, we are currently experiencing delay shipping orders containing LiPo batteries from our International Warehouse. We have worked out alternative shipping options to be put in place, and your orders will be shipped very shortly once these have been finalised.
We apologise for the inconvenience, and thank you for your patience and understanding on this issue. You can be assured that our team is working together to solve this issue as soon as possible.

Mijn aankoop :

2 x
T5000-6-30.jpg

en 2 x
Z2800-6-30.jpg

Ik wacht ook al 2 weken op een staartje voor de super cp van hen... vind 't wel wat lang duren voor een air-mail dingetje ...
en jammer dat het niet te tracken is.

Balen Merlijn, ben ik niet gewent van Vario...........
Mijn nieuwste aanwinst:

Mikado Logo 600 3D
Carbon frame, kasama rotorkop, scorpion motor, 80HV Jive,Align DS 610 servo`s en 650 op staart.
Heli helemaal nieuw opgebouwd met aluminium bladhouders voor staart.
Dus een blingbling machine.
Heb hier nog nieuw in doosje HC 3X upgegrade naar Bavarian Demon.
Deze unit komy erop met Edge Main en tailblades.

Kan niet wachten om deze machine te temmen!!!

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
De asbak of die schroeven Uwe :D ? Of kreeg je die schroeven bj de asbak ? Welk videobewerkingsprogramma is het Uwe...jij bent volgens mij 1 van de weinige eerlijke mensen die een dergelijk programma koopt ;). Maar mp4 pakt tie niet zag ?

Hoi @Schiksie:
op "dagelijkse beslommering" heb ik je al geantwoord, thanks

gr. Uwe

Nice @arjantjuhhh

Ik zag hem ook al staan maar heb het voorbij laten gaan
Ik ben ook wel benieuwd naar je bevindingen met deze Kasama kop
volgens mij is deze ook hoger dan de originele Vbar kop of dit moet gezichts bedrog zijn
Anyway feli met je nieuwe aankoop

Gr
Jeroen

Back