Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hey Jan,Sjoerd, tijdje niet gekeken, maar het ziet er weer geweldig uit. leuk werk dat messing.
Hey Sjoerd, ik zie dat je weer knap werkt geleverd hebt na alle foto's te hebben gezien is het toch weer spot on he, je kan hier moeilijk iets aan toevoegen, behalve dan wow knap mooi en ohhhh tja je zet altijd maar weer mooi werk neer he, Ik blijf het een vreemde vogel vinden die boot, ik weet ook niet of het mijn ding is maar man wat maak je dat toch weer prachtig!!!
Dat ziet er weer netjes verzorgd uit, hadden ook niet anders verwacht.
Maar je werk blijft leuk om er naar te kijken.
door hele mooie scherpe foto's vergeten nogal eens de werkelijke verhoudingen. N.i. niks mis mee om eens een onderdeek in de hand te fotograferen, of een beetje onscherpte toe te laten. vergeet niet dat je in het echt meestal geen zoomlens voor je ogen hebt hangen.
prachtig ijzerwerk, inderdaad ergens jammer om dat te bedekken met een verflaag
Hey weeral een mooi en voor mij toch een behoorlijk grote update!
Weetje wat ik heb met die foto's, wij werken op 1/50 dan bekijk ik wat ik maak en het ziet er super strak en mooi uit, dan neem je een foto, met super close up zoom, blijkbaar veel beter dan mijn eigen ogen en dan ziet het er op foto lang niet zo goed uit als in het echt.
Ik zou mij van die onscherpe foto's niets aantrekken, ik heb daar ook steevast een patent op, nu ik ben ook maar een prutsfotograaf moet ik zeggen. Doe heet maar eens na zou ik zeggen, ik weet dat dit bouwwerk is wat veel onder ons zouden willen meester zijn!
Ik vind dit toch weer een mega boot worden, het zijn al die detailes en extra dek onderdelen die het hem maken!
Mooi hoor heeeeeeeeel mooi!
als je vergelijkt met de ruitjes op je snij-mat, die net als bij iedereen wel 1cm² zullen zijn, wauw , prachtig prulwerk ( niet mis verstaan, ik bedoel dus echt klein ) van hoge kwaliteit.
Aan hen die twijfelen, maak maar eens een gleufje in een buis van 3mm, en dan niet 1 maar een hand vol. Net als al die andere minuscule onderdeeltjes.
Hier maak ik een diepe buiging voor.
Blijk ik ineens tig foto's achter te liggen.
Begreep al niet dat je niets poste.
Ziet er weer SUPER uit!!!