Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
dat was t plan maarja te weinig schroefjes meegeleverd in de kit dus maar weer wachten tot ik die kan halen en dan hopen dat ik eindelijk kan doorknallen en de truck afmaken ahhaNou niet alles, maar ervaring leert je wel wanneer je een paar zachte tikjes met een hamer mag geven.
Kun je weer verder met opbouwen.
dat was t plan maarja te weinig schroefjes meegeleverd in de kit dus maar weer wachten tot ik die kan halen en dan hopen dat ik eindelijk kan doorknallen en de truck afmaken ahha
had het zelf ook niet verwacht maar de schroefjes voor de fifth wheel mist er eentje dus maar even bij besteld hopen dat dat de enige schroefjes waren die ik misTe weinig? Heb ik nog nooit meegemaakt
van die heb ik t probleem niet was voor een schroefje voor de fifth wheel dus een ander zakje waar de schroefjes ervoor inzittenOok nog nooit meegemaakt, in het BA zakje zitten genoeg schroefjes en je houd altijd over is mijn ervaring.
dus maar even bij besteld
neeNeem niet aan dat je 1 enkel boutje los besteld toch?
kan ik ze gewoon los maken of moet het binnenste gedeelte ( waar de wielen op hangen) ook onderop want zoja draai ik gewoon die hele as om en de schokbrekers eraf aangezien die clipjes zo irritant zijnmaar nog steeds zetten die chinesen de stuuras verkeerdom onder het chassis.
Dus as ff omdraaie, Swen. Stuurstang moet ACHTER de voor as komen.
Verders veel bouwgenot.
zeker zolang je oplet en alles goed doet in een keer, denk dat ik op de servo er wat afhaal aangezien daar een extra rrandje op zit zo te zien en dan hopen dat het balkje dat erop moet pastZo te zien zijn die bouwpakketten van Tamiya van topkwaliteit zeg!![]()
kan ik ze gewoon los maken of moet het binnenste gedeelte ( waar de wielen op hangen) ook onderop want zoja draai ik gewoon die hele as om en de schokbrekers eraf aangezien die clipjes zo irritant zijn
Zo te zien zijn die bouwpakketten van Tamiya van topkwaliteit zeg!![]()