Foto's:
Camber:
(links m'n impulse pro met weinig camber, rechts m'n 710 met veel camber. Beide hebben 'negatief' camber (wielen naar binnen))
Caster:
(Voorwiel ophanging van m'n impulse pro. Links met neutraal caster, rechts met de meest extreme stand die hij heeft. Caster bepaalt o.a. hoe aggressief de auto op het stuur reageert.)
Toe-in en toe-out (toespoor en uitspoor):
(Bovenaanzicht van m'n impulse pro. De voorwielen hebben uitspoor voor een neutraler stuurgedrag en een mooiere rechte lijn bij het vol-gas rijden. De achterwielen hebben toespoor, voor een stabielere ligging bij vol gas rijden.)
Ackermann:
(Ackermann is de mate waarin de wielen verschillend sturen. Het binnenste wiel stuurt scherper dan het buitenste. Bij sommige wagens kan je dit instellen. Bij de mijne niet.)
Rollbar (stabi, swaybar, stabilisator):
(De roll bar verbindt de achter of voor vering met elkaar door een flexibele as. De vering werkt nog voluit bij het rijden over een hobbel, maar bij het door een bocht rijden wordt het verschil in de vering tegengehouden waardoor de auto minder overhelt. Dit levert meer grip op en vooral een rustiger en stabieler rijgedrag bij het snel van richting veranderen):