De successen van Willy de Woofer en Pieter de Tweeter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel balen van de Massimo, Wil. Maar zo te lezen is het te repareren. Je kent in ieder geval een kundig modelvlieger waar je misschien wel terecht kunt.

Succes met de reparatie, hopelijk is hij snel weer inorde.
 
De verpleegsters ook blij dat zij eventjes rust hebben gehad. ;)

Waardeloze instructeur die tijdens de landing zijn student van de wijs brengt.;)

Als je er niet bij was moet je geen onzin uitkramen.
Hij was nog niet aan het landen, hij was aan het kijken hoe hij in moest vliegen, dus hoe hij het laatste beentje moest vliegen.
Wil wilde met enorme crosswind landen en ik adviseerde hem om diagonaal binnen te komen, met de wind iets op de neus.
Maar toen ging Wil nadenken en vergat hij dat hij een vliegtuig aan het besturen was.
Ik stond ernaast en keek ernaar, hij stuurde hem recht de grond in.
De piloot die de jet vloog, die veel minder last heeft van crosswind, landde hem exact zoals ik Wil wilde laten landen.
Ik had het dus (natuurlijk) weer goed.

GJ
 
O, maar dat is niet door het vliegen gekomen. Hij hing helemaal onbeschadigd boven in een hoge boom.
Wij wilden hem eruit halen en toen viel hij naar beneden, bovenop een zeer brede tak. Ik heb hem dus niet kapot gevlogen :D
Eigenlijk is tie dan dus in een ongecontroleerde in vrije vlucht naar beneden gekomen, dus toch kapot gevlogen.
 
Laatst bewerkt:
Wel balen van de Massimo, Wil. Maar zo te lezen is het te repareren. Je kent in ieder geval een kundig modelvlieger waar je misschien wel terecht kunt.

Succes met de reparatie, hopelijk is hij snel weer inorde.

Dank je.
Ramses heeft ook al hulp aangeboden, maar GJ komt eind van de week langs, als hij de reparatie even mee opstart, dan durf ik het zelf wel aan.
 
Als je er niet bij was moet je geen onzin uitkramen.
Hij was nog niet aan het landen, hij was aan het kijken hoe hij in moest vliegen, dus hoe hij het laatste beentje moest vliegen.
Wil wilde met enorme crosswind landen en ik adviseerde hem om diagonaal binnen te komen, met de wind iets op de neus.
Maar toen ging Wil nadenken en vergat hij dat hij een vliegtuig aan het besturen was.
Ik stond ernaast en keek ernaar, hij stuurde hem recht de grond in.
De piloot die de jet vloog, die veel minder last heeft van crosswind, landde hem exact zoals ik Wil wilde laten landen.
Ik had het dus (natuurlijk) weer goed.

GJ

GJ kon niet weten, dat ik in de war zou raken.
Vanochtend hebben we in de app al aangegeven, dat voortaan anders te doen.

Ik heb het ook al eens met een andere instructeur meegemaakt. Een kleine aanwijzing drong wel door in de grijze massa.
Maar een ingewikkelder verhaal pak ik niet op, tijdens het vliegen.

En nou ga ik even eigenwijs doen. Ik heb de Massimo al vaker met crosswind gelandt.
 
GJ kon niet weten, dat ik in de war zou raken.
Vanochtend hebben we in de app al aangegeven, dat voortaan anders te doen.

Ik heb het ook al eens met een andere instructeur meegemaakt. Een kleine aanwijzing drong wel door in de grijze massa.
Maar een ingewikkelder verhaal pak ik niet op, tijdens het vliegen.

En nou ga ik even eigenwijs doen. Ik heb de Massimo al vaker met crosswind gelandt.
Dat is ook een puntje voor de instructeur: probeer zo simpel, duidelijk en kort mogelijk te zijn het vliegen.
Ik herken het wel een beetje. Stress modus aan, druk doende, geen oor voor de buitenwereld.....

Op het grijze haar na verschillen we niet zoveel Wil[emoji56]
 
Ik heb het ook al eens met een andere instructeur meegemaakt. Een kleine aanwijzing drong wel door in de grijze massa.
Maar een ingewikkelder verhaal pak ik niet op, tijdens het vliegen.
Het is helemaal geen schande als je tijdens het modelvliegen een heel verhaal van een instructeur niet oppakt.
Instructeurs zelf kunnen dat vaak ook niet.

Een kleine aanwijzing kan zonder mimiek.

Bij een grote aanwijzing, een heel verhaal, gaan veel instructeurs met de armen/handen zwaaien en wijzen terwijl de modelvlieger geconcentreerd met de ogen het kistje aan het volgen is.
Logisch toch dat je dan de mimiek mist in het verhaal.

Enne dan ook nog, wij jongetjes zijn geen meisjes, multitasken is niet ons dingetje.
 
Het is helemaal geen schande als je tijdens het modelvliegen een heel verhaal van een instructeur niet oppakt.
Instructeurs zelf kunnen dat vaak ook niet.

Een kleine aanwijzing kan zonder mimiek.

Bij een grote aanwijzing, een heel verhaal, gaan veel instructeurs met de armen/handen zwaaien en wijzen terwijl de modelvlieger geconcentreerd met de ogen het kistje aan het volgen is.
Logisch toch dat je dan de mimiek mist in het verhaal.

Enne dan ook nog, wij jongetjes zijn geen meisjes, multitasken is niet ons dingetje.

Achter het stuur van de auto gezeten wil ik altijd graag het nieuws even horen. Het nieuws is afgelopen en dan vraag ik mij af "waar ging het eigenlijk over, wat voor weer wordt het?".
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top