E-REVO topic

1/4e slag terug, 1/2 vind ik teveel slippen. Maar dat is ook afhankelijk van wat je zelf "helemaal vast" vind. Dat is voor iedereen anders natuurlijk.

Ja dat is waar... Moeilijk te zeggen inderdaad.
Gewoon testen lijkt me.
Dit las ik ergens en lijk me wel een goede "regel":

Veel lawaai en weinig accelaratie -> te los.
Erg makkelijk de hele tijd wheelies -> te vast.

Zoals je miss al gelezen heb rij ik op een circuit (heb vroeger wel een revo gehad) met een mugen mbx6 eco en nanotech 2x2S 5800(of 5600)Mah 30-60C.

De nanotechs hebben stuk meer punch en de rijtijden zijn beter tov de normale aangezien de meeste nanotechs een hogere capaciteit (meer mAh) hebben.

Meet iemand hier wel eens de snelheid van zijn E-Revo?
Zo ja, hoe doen jullie dat?

Ik ben op zoek naar een goedkope manier om dit te doen...

Ik heb telemetry, maar dat is niet zo heel nauwkeurig natuurlijk. Het beste kun je een oude telefoon nemen met GPS en die aan je E-Revo tapen. Of zo'n garmin GPS logger bijvoorbeeld.

Dit is mijn eerste keer dat ik een body spuit...
Het is niet super goed gelukt, maar ben er wel blij mee! ;)

eb85160fbd91fc9343628b3c84f81c6f.png

25688bb2c84ebf39b165552e46a3b174.png

0b82c760c33309336c70000f5848ea84.png

Ik wil de servo's upgraden van mijn XS en Revo. Iemand van jullie ervaring met de Ace DS1015 in de Revo?

Wat heb ik naast deze servo nog meer nodig? Welke stuur arm bijv, of kan ik die er standaard in zit blijven gebruiken?

Ik zou denk ik dan deze nemen: HS-7950TH Servo
Hitec 7950TH.

Is een stuk sterker en minimaal (verwaarloosbaar) langzamer. Deze gebruiken zeer veel mensen en kan je gewoon gebruiken zonder extra bec, werkt gewoon met de Mamba Monster zonder problemen.
Waar je verder op moet letten is de servo hoorn, hoeveel tanden die heeft, en of de stock hoorn op de nieuwe servo past. Verder zou een aluminium servo arm wellicht een goede upgrade zijn.

Ziet er goed uit!
Lopen de wielen niet aan bij een strakke bocht?
Ivm de smalle offset van de velgen??

Offtopic : Mooie foto´s trouwens!

Tijdje geleden waren er enkelen die zich afvroegen of mijn kap niet aanliep bij de wielen, even een update. Na een dik half jaar de kap gebruikt te hebben is er geen enkele sprake van, succes! ;) Nog een klein accessoire aan de voorbumper aangebracht, totaal nutteloos natuurlijk, slechts voor de 'looks'.

voor:

74348338.jpg

na:

xpvb.jpg

Prachtige body!
Ik wil ook zo een Raptor body gaan halen.

Weet iemand trouwens goede banden die onroad EN offroad goed werken op de ERBE?

Omdat je dan safe zit ;). Stel er komt door een of andere reden toch een onbelans tussen de twee lipo's, zit je even wat ruimer dan 3.2V/cell. Na een 3-4 jaar ervaring met lipo's werkt dit het beste voor mij :p.

Back