FastLane Monster Rustler

Eff een kleine update, de MOD1 gearcover is zo goed als klaar.

20110717_005.jpg

De materialen: traxxas gearcover, en een of ander schoonmaakmiddel dopje.

20110718_001.jpg

Gelijmd met secondelijm om te passen.

20110718_002.jpg

Zit goed! nu met 2 componentenlijm aan de slag.

20110719_003.jpg

Mat zwart er over heen en klaar is kees, mambasticker er op voor de afwerking.

20110719_004.jpg

Binnenkant.

20110719_005.jpg

En op de auto, volledig functioneel.

Van de week maar eens eff raggen:D

Sow, dat is heeel netjes gedaan! Dat ga ik ook proberen! :D

Zie ik daar nu twee verschillende gearcovers liggen of heb je voor zowel de pinion als de spur gear een verschillend dopje gebruikt?

Ik wist ook niet dat je met 2-componentenlijm zulke grote kieren kon dichten, mooi hoor! :worship:

Sow, dat is heeel netjes gedaan! Dat ga ik ook proberen! :D

Zie ik daar nu twee verschillende gearcovers liggen of heb je voor zowel de pinion als de spur gear een verschillend dopje gebruikt?

Ik wist ook niet dat je met 2-componentenlijm zulke grote kieren kon dichten, mooi hoor! :worship:

De RPM gearcover is er voor de vergelijking. Voor de lijm heb ik wel ruim meer verharder gebruikt dan hars, word het lekker hard van, moeilijk was het niet, zolang je maar de juiste diameter dopje kan vinden.

Ik heb alleen de pinioncover vervangen.

Ben best tevreden, ik heb wel hechtprimer gespoten voordat ik met het zwart aan de gang ging.

Ik heb Pattex 2 componenten epoxy gebruikt.

Wauw Steven, het is echt een one-of-a-kind kinky apparaat geworden zeg! Super!

Als je gaat rijden bel of mail me effen, ik heb intussen ook een 3S lijpootje voor erbij gekocht. Vandaag ook maar even een wheelie bar gehaald :eek:

Laatst bewerkt:
jaja stevez. waarschijnlijk vandaag je 4s lipo binnen:P en anders morgen.:) dan gaat die eindelijk echt hard:).

Laatst bewerkt:
jaja stevez. waarschijnlijk vandaag je 4s lipo binnen:P en anders morgen.:) dan gaat die eindelijk echt hard:).

Nou die lipo van jou is goedgekeurd.... de rustler mag gewoon weer een wheelyking genoemd worden.

Resultaat van vandaag:

1x onplofte anaconda.
1x geschaafde achtervleugel.

en ik vrees dat ik een grotere voorspoiler nodig ga hebben.

Volgende week naar de maasvlakte met gps en een pot secondelijm.

oww heb je em al binnen?:D
jaja nu mag je lood gaan gebruiken.
maar wel even filmpje maken hea. en dat je die anaconda ging opblazen dat wist ik al wel zeker dat dat ging gebeuren:P. als ik jou was zou ik maar even jaco foams halen:).

Nou die lipo van jou is goedgekeurd.... de rustler mag gewoon weer een wheelyking genoemd worden.

Resultaat van vandaag:

1x onplofte anaconda.
1x geschaafde achtervleugel.

en ik vrees dat ik een grotere voorspoiler nodig ga hebben.

Volgende week naar de maasvlakte met gps en een pot secondelijm.

Foto's, videos? ;)

Heb je nog een snelheidsmeting gedaan?

ik ga eerst belted bandjes proberen, volgende maand de flm wieladapters kopen en buggywieltjes

dan kan het echte meetwerk gaan beginnen

@ douwe: ik heb alleen een rondje parkeerplaats gedaan, daar valt niets te meten, is te klein geworden :-)

Back