Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
:O:O:O zie dit. deze gast heeft een 17 sized motor gebruikt.
hopen dat dit project snel af is
hmm krijg die link niet werkend.
dan maar zo:
S9723LrTr7w[/media] Rustler Project‏ - YouTube
:O:O:O zie dit. deze gast heeft een 17 sized motor gebruikt.
hopen dat dit project snel af is
hmm krijg die link niet werkend.
dan maar zo:
[URL="Rustler Project‏ - YouTube[/URL]
ik behoor nu officieel tot de gebroken aandrijfassen club, 2 stuks kapot, ik ga nu de slash 4x4 assen bestellen, hopenlijk houden die het langer vol lol.
door deze pech niet harder kunnen gaan dan 91 kmh, dus ik ga nu eerst de broodnodige zaken er op bouwen voordat ik weer een serieuze poging waag, wel zal ik een paar testritten filmen binnenkort
gr steve
als je echt zeker wil weten dat ze heel blijven moet je de MIP x-duty cvds hebbendie trekken 8scale BL op 4s
(iig toen jang zijn tests deed...)
Hopelijk gingen ze niet kapot op hoge snelheid? Da's mijn ergste nachtmerrie, je hebt dan nl. ook helemaal geen rem oid meer...
Zeer fraai en goed afgewerkt Steve. Heb je gelijk wat extra gewicht voorin naast de gecreerde downforce.
Morgen heb ik niets in de planning.. what about you?
heb je er overna gedacht om een gewone high downforce buggy wing te gebruiken? voor de voor spoiler?? die zijn misschien wat steviger dan deze...
Misschien een idee voor als je deze ooit sloopt ofzo...
Je mag mijn Revo high downforce wing in het wit wel hebben Steve, mits ik mee mag om te genieten van je bolidehahaha
Dat heeft ie gedaan denk ;