Dat is het ook....Dat zal een lekker gecompliceerd geheel geweest zijn met onderling verbonden beveiligingssystemen?
Alles is zo ongeveer aan elkaar doorgeknoopt..
Maar ik heb de schema's.... (en ik snap ze)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat is het ook....Dat zal een lekker gecompliceerd geheel geweest zijn met onderling verbonden beveiligingssystemen?
De blokschema's snap ik en de installatieschema's (de kabels van kast naar kast) kom ik meestal ook vrij probleemloos uit.Maar ik heb de schema's.... (en ik snap ze)
Da's best veel voor een plezierboot... Met 150 uur per jaar, 20 jaar varen.3.000
Nee hoor Menno, je vergist je niet. Originele Gori klapschroef. Kostten nieuw ongeveer Hfl. 2.500,-. Kwam wel wat speling op de scharnieren. Maar wat wil je na 3.000 motoruren. Gr. Klaas.
Je hebt gelijk Menno, inderdaad geen verstelbare schroef. Door de jaren heen worden mijn meerlijnen wat minder en drijf ik wel eens wat af. Of zo je wilt maken mijn gedachten wat rare sprongen. Gr. Klaas.
Dat is correct, maar dát hoor je eigenlijk nauwelijks. Beneden in de machinekamer maakt de motor zelf nauwelijks meer geluid of hij nou onbelast draait of vollast.
Aan de pijp hoor je dat echter WEL heel duidelijk. Eigenlijk VOEL je het meer, een soort gerommel in je borstkas vanwege de lage frequenties.
Beneden hoor je eigenlijk alleen die Turbo opkomen, en dat maakt weer een heel hoog joelend fluitend geluid. Maar die hoor je buiten weer bijna niet.
En als je meerdere hoofdmotoren hebt (slepers met 3 bvb) en ze staan alle 3 vol gas kan je het onmiddellijk in 1 oogopslag zien aan bvb dit 1 iets of een motor maar wat volaan staat mee te draaien of hij effectief ook belasting heeft.. horen is wat moeilijker dan want er is zoiezo al veel herrie met 3 motoren..
Temperatuur van de uitlaatgassen.
Bij een volaan belaste motor gaan deze aanzienlijk hoger zijn dan bij een volaan niet belaste.
Wow dat is een chique melkopschuimroerwerkje.Hieronder wat plaoties
Ja, dat wel, maar ik vrees dat de melk wat 'vetter' wordt als je hiermee je latte macciato denkt te gaan maken...Wow dat is een chique melkopschuimroerwerkje.