Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo Andre,
Open even een nieuw topic voor je probleem. Hier raakt het in verzand en is voor andere niet meer terug te vinden als dat nodig is.
Hallo,
hoe kan ik een nieuw topic openen? Ben nog niet zo heel bekend met het plaatsen van berichten en topics openen.
groeten andré
Uitleg van de forum mogelijkheden in de FAQ in het horizontale blauwe lint:... hoe kan ik een nieuw topic openen? Ben nog niet zo heel bekend met het plaatsen van berichten en topics openen. ...
Dag samen,
Vraagje, nu heb ik een Fatshark-bril op 5,8 ghz en de 600 mw transmitter en verder de normale antennes, deze week getest met de treamtec, camera voorop, dan de transmitter en 15 cm verder in de romp de 2,4 ghz transmitter.
Vreemd genoeg heb ik beeld tot 500meter, en met veel glitjers en regelmatig sneew van een halve tot 1 sec.
Ik heb van kanaal verwisselt maar blijft hetzelfde, waar moet ik zoeken? en hoe kan ik enkele zaken onstoren?
Ik maak gebruik van Frsky telemetry van HK en futaba t10cp zender
??
Groeten John
Hallo
Ik heb een vraag hoe je de Frequentie van een immerson 5.8ghz audio/video transmitter kan verwisselen boven de 5800 MHz?
Ik heb behoorlijke horizontale strepen op moment ik gas geef. Heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen?
Setup
RD230 carbon quad
sony pz0420 2.8mm camera
PDB wit simple osd
Turnigy 20c 1800mah
Had ik ook, heeft met de esc te maken.(alleszins bij mij toch)
Vervangen door een turnigy plush esc en probleem was 100% opgelost.
Ook de 3 draden twisten.